At overholde max. 2 timers tale
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-11 17:33

Hvis man fx har et abonnement der giver 2 timers tale pr. måned, kan man
så indstille Android-telefoner til at holde øje med den samlede taletid
selvom man taler med flere forskellige personer i løbet af måneden?
Eller findes der en app?

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-11-11 23:13

Den 22/11/11 17.32, Ole Sørensen skrev:
> [...]
> så indstille Android-telefoner til at holde øje med den samlede taletid
> selvom man taler med flere forskellige personer i løbet af måneden?

Der findes flere apps til det formål. Jeg bruger selv denne:
https://market.android.com/details?id=com.sebastian.stats&hl=da

Den holder øje med forbruget, og kan indstilles til at advare dig når du
er tæt på maks.

- Chano Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 22:33

Den 22-11-2011 23:13, Chano Andersen skrev:

> [...]
> https://market.android.com/details?id=com.sebastian.stats&hl=da
>
> Den holder øje med forbruget, og kan indstilles til at advare dig når du

Tak