Hvilken smartphone
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-11 01:24

Jeg har ikke rigtig fulgt med i mobil-udviklingen de sidste par år, men
nu står jeg og skal udskifte min gamle SE W715. Og hvad skal man så vælge?
Budgettet siger max 1500 kr. u/abo.

Jeg vil have en smartphone med touchskærm, men telefonen skal ikke være
kæmpe stor. En iPhone 4 er i overkanten rent str.mæssigt.
Jeg bruger ikke online-tjenester ret meget, men skriver en del sms og
ringer en del.
Jeg regner med at den skal have Android styresystem.
Hvordan er det generelt med smartphones og batteritid? Kan de holde
strøm til 1 times snak?

Jeg har kigget på den nye Samsung Galaxy Y til 999 kr. og den passer
fint i størrelsen. Dens kamera er ikke noget at skrive hjem om og
skærmopløsningen er heller ikke det helt vilde.
Findes der andre tilsvarende eller er Galaxy Y en okay telefon?
http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-S5360MAANEE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=

Mvh Ole

Fra : Henning

Dato : 22-11-11 08:51

>Jeg bruger ikke online-tjenester ret meget,

Bare vent - det er jo netop det der er smartphonens force

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 22-11-11 13:31

Ole Sørensen frembragte:
> hvad skal man så vælge?

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/ST15IWHITE/sony-ericsson-xperia-mini-hvid

Har selv Pro'en der koster 300 kr. mere med slide-tastatur.

Den er supergo'! :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-11 14:48

Den 22-11-2011 13:30, Hans Paulin (6310) skrev:
> http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/ST15IWHITE/sony-ericsson-xperia-mini-hvid

Jo, den ser også fin ud men er lidt tyk og kluntet.
Man får lidt hurtigere processor, bedre kamera, lidt mere intern
hukommelse for de 500 kr. ekstra i forhold til en Galaxy Y.