Stafetten
Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-11-11 19:55

Så prøver jeg at snuppe den - har jo ellers ikke mange chancer *GG*

Jeg vil gerne høre jeres bud på den bedste duo!

Her kommer et par stykker fra mig - og big surprice, vi er ovre i
countryland!

"Islands in the stream" . Dolly Parton og Kenny Rogers
http://www.youtube.com/watch?v=P4ckahLWRgY&feature=related

Tammy Wynette og George Jones "Golden ring"
http://www.youtube.com/watch?v=Q9KniULwvjE

"Seven spanish angels" m. Willie Nelson og Ray Charles
http://www.youtube.com/watch?v=cQL9KAoRvD8

Så er det jeres tur

mvh Eva

--
mvh Eva Schmidt

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-11-11 19:58

Ved ikke, hvad der går galt siden den hele tiden springer ind i denne tråd.
Har prøvet at oprette den som ny tråd men........

Eva

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-11-11 20:32

Eva Schmidt skrev:

> Ved ikke, hvad der går galt siden den hele tiden springer ind i denne tråd.
> Har prøvet at oprette den som ny tråd men........

Det ser okay ud herfra. Det er nok bare dit program, der sætter din tråd
sammen med en tidligere tråd med samme emnelinje.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-11-11 20:35

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Tammy Wynette og George Jones "Golden ring"
> http://www.youtube.com/watch?v=Q9KniULwvjE
>
> "Seven spanish angels" m. Willie Nelson og Ray Charles

Within Temptation - What Have You Done (feat. Keith Caputo)
<http://www.youtube.com/watch?v=gEgXDhiayz4>

Ihsahn-Unhealer (feat. Mikael Åkerfeldt)
<http://www.youtube.com/watch?v=AMzg0vZSfpY>