Tlf Nr på en Iphone 4 ønskes slettet
Fra : Sunshine

Dato : 20-11-11 14:19

Hvordan eller hvor i menuén sletter man alle kontakter og tlf numre som
ligger på iPhone´s hukommelse (ikke dem på simkortet) Da det er dem jeg vil
have over på tlf bagefter.
Jeg kan kunde finde "kopiere" og så laver den en farlig masse rod i numrene

Mvh SS

Fra : Henning

Dato : 20-11-11 14:43

On Sun, 20 Nov 2011 14:18:47 +0100, "Sunshine" <invalid@e.mail> wrote:

> [...]
>have over på tlf bagefter.
>Jeg kan kunde finde "kopiere" og så laver den en farlig masse rod i numrene

Tag simkortet ud, og lav en reset af telefonen?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-11-11 16:42

Henning skrev:

> Tag simkortet ud, og lav en reset af telefonen?

Det er jo ikke sikkert art han vil have alle sine indstillinger
slettet. Jeg ville endda regne det for usandsynligt.

--
Bertel

Fra : Steen

Dato : 20-11-11 15:57

On 2011-11-20 13:18:47 +0000, Sunshine said:

> [...]
> vil have over på tlf bagefter.
> Jeg kan kunde finde "kopiere" og så laver den en farlig masse rod i numrene

Jeg beholder bare dem jeg har i adressekartoteket på min Mac, og syncer
med min iPhone, det plejer at virke for mig
--
Steen

Fra : Sunshine

Dato : 21-11-11 08:28

Tak for svarene

Men hvor meget bliver slettet og ændret ved at lave en "reset"
Hvad med mine købte bøger og App´s

Mvh SS

Fra : Henning Wangerin

Dato : 21-11-11 17:02

Den 21-11-2011 08:27, Sunshine skrev:
> Tak for svarene
>
> Men hvor meget bliver slettet og ændret ved at lave en "reset"
> Hvad med mine købte bøger og App´s

Når du nulstiller vil alt være væk, medmindre du har sørget for at ha
kopier andre steder (ramkort/computer/nettet)

/H

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-11-11 23:08

Den 21/11/11 08.27, Sunshine skrev:
> Tak for svarene
>
> Men hvor meget bliver slettet og ændret ved at lave en "reset"
> Hvad med mine købte bøger og App´s

I værste fald kan du hente dem igen, uden beregning, i appstore.

Men når du via iTunes vælger at gendanne den, så bliver du tilbudt at
lave en backup. Siger du ja til det, så vil iTunes lave en backup,
gendanne din iPhone, og genindlæse backuppen.

Det kan godt tage MEGET lang tid at genindlæse backuppen, så lad den
side til computeren et stykke tid efter den er færdig.

- Chano Andersen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-11-11 07:56

Chano Andersen skrev:

> Det kan godt tage MEGET lang tid at genindlæse backuppen, så lad den
> side til computeren et stykke tid efter den er færdig.

Findes der virkelig ikke en enkel metode til at slette
telefonnumre på en iPhone?

--
Bertel

Fra : Henning

Dato : 23-11-11 08:49

On Wed, 23 Nov 2011 07:55:47 +0100, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

>Findes der virkelig ikke en enkel metode til at slette
>telefonnumre på en iPhone?

Jo naturligvis - Marker - Rediger - Slet

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-11-11 01:37

Henning skrev:

> Jo naturligvis - Marker - Rediger - Slet

Hvorfor svarede du ikke det første gang?

--
Bertel