Mangler driver til mit Qtec 510f 3 ports F~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-11-11 11:55

Kører på en W7 Ultimate 32 bit.
(ved du hvordan man inst 64 bit hører jeg gerne hvordan)

Har snart prøvet alle driver DB's uden held.
Der må da for hulen være et sted at finde den.
Hjælp modtages med stor tak.

Fra : Mcwm

Dato : 19-11-11 13:48

Den 19-11-2011 11:55, Andersen [3650] skrev:
> Hjælp modtages med stor tak.
Jeg understreger at jeg ikke ved om det vil virke, men har selv positive
erfaringer med andre drivere. Under opstart af din PC, tryk F8 og under
fremkomne meny, vælg "Disable Driver Signature Enforcement" og forsøg
dig med en XP/Vista driver.

Husk at du skal installere driveren manuelt, altså ved at klikke dig
frem til den.

Venligst
Mcwm

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-11-11 14:45

Den 19-11-2011 13:47, Mcwm skrev:
> [...]
> dig med en XP/Vista driver.
>
> Husk at du skal installere driveren manuelt, altså ved at klikke dig

Nu har jeg slet ingen drivere, så dit trick kan jeg desværre ikke bruge,
men ellers tak for indsparket.

Fra : Mcwm

Dato : 19-11-11 15:04

Den 19-11-2011 14:45, Andersen [3650] skrev:
> Nu har jeg slet ingen drivere, så dit trick kan jeg desværre ikke bruge,
> men ellers tak for indsparket.
Den skulle ligge i en XP, hvis du har en sådan.

Venligst
Mcwm