Gode hovedtelefoner til iPhone
Fra : Lars Thomsen

Dato : 17-11-11 22:48

Jeg har kigget en del på nettet efter nogle hovedtelefoner til en iPhone,
men kan ikke rigtigt finde noget passende mine ønsker. Jeg har følgende
krav:

- Lyden skal være god
- Ikke dimser som stoppes ind i ørerne, men en model der omslutter hele
øret.
- Skal være trådløse (bluetouth)
- Der skal ikke være et headset (altså ingen mikrofon)
- Må godt være en anelse pæn og gerne hvid.
- Max pris 1000 kr.

Kender nogen af jer noget der kan bruges?

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-11 13:08

"Lars Thomsen" <lars@flexcom.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> - Må godt være en anelse pæn og gerne hvid.
> - Max pris 1000 kr.
>
> Kender nogen af jer noget der kan bruges?

Kan de her bruges:
http://fpn.dk/digitalt/lyd/article1995385.ece

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ralphk

Dato : 18-11-11 16:02

> - Ikke dimser som stoppes ind i ørerne, men en model der omslutter hele
> øret.

Har du prøvet dem frs SE og KOSS.
Selv om de bliver puttet ind i ørene, så kan du slet ikke sammenligne dem
med den slags med skumgummi på der også
skal ind i ørene.

Jeg blev selv meget positivt overrasket da jeg prøvede dem første gang.
De gammeldags med skumgummi faldt altid ud af mine ører.

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Lyd-Video/341548/KOSS-Spark-Plug.html

De her er dog en billig løsning. Je mere du betaler, jo mere lyd og komfort
får du også.

Ralph.

Fra : Lars Thomsen

Dato : 22-11-11 16:28

> Jeg blev selv meget positivt overrasket da jeg prøvede dem første gang.
> De gammeldags med skumgummi faldt altid ud af mine ører.
>
> http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Lyd-Video/341548/KOSS-Spark-Plug.html

Jo, de er sikkert udemærkede, men ikke trådløse

Lars

Fra : Lars Thomsen

Dato : 22-11-11 16:27

> Kan de her bruges:
> http://fpn.dk/digitalt/lyd/article1995385.ece

De ser spændende ud. Har du prøvet dem?

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-11 18:39

> De ser spændende ud. Har du prøvet dem?

Nej, jeg brugte bare google lidt

Men de bliver jo vel modtaget i reviews, og de opfylder kriterierne om
trådløs, pris og frisk design.

Der er ikke meget blåtandsmusikvæsen, der lyder godt!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk