Rimglatte veje i morgen tidlig !!
Fra : Lars [6710]

Dato : 16-11-11 22:07

Hej

Så kommer , iflg. vejrprofeterne, sæsonens første dag med risiko for
glatte overraskelser.
Der er varslet rimglatte veje....
Så hvis vinter dækkene ikke allerede er på, så kan I lige nå ud i
perlegruset og hygge jer med det
Og til alle, og ikke kun til sommerdækentusiasterne, kør efter
forholdene (og forsigtigt), og husk.... hvis der er is på forruden er
der det nok også andre steder

mvh

Lars

Fra : Mcwm

Dato : 16-11-11 23:31

Den 16-11-2011 22:06, Lars [6710] skrev:
> hvis der er is på forruden er der det nok også andre steder
Så har muligheden for glatte veje været der et par dage, her i det
sydlige sjælland.

Venligst
Mcwm

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-11 23:42

Mcwm skriver:

> Så har muligheden for glatte veje været der et par dage, her i det
> sydlige sjælland.

Og "mellemjylland".

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : Lars [6710]

Dato : 17-11-11 22:32

Den 16-11-2011 23:41, Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Mcwm skriver:

> Og "mellemjylland".
>

> Klaus
Og så endte det jo med at det vist kun var Østsjællænderne der blev
"ramt"

/Lars

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-11-11 23:37

Den 17-11-2011 22:31, Lars [6710] skrev:
> Og så endte det jo med at det vist kun var Østsjællænderne der blev
> "ramt"

Det kunne så desværre ikke altsammen holdes på Djævleøen;
http://ekstrabladet.dk/112/article1658640.ece

Fra : Henrik B.

Dato : 18-11-11 08:02

> "Finn Guldmann" skrev i meddelelsen
>
> Det kunne så desværre ikke altsammen holdes på Djævleøen;
> http://ekstrabladet.dk/112/article1658640.ece

Iflg. cahufføren (politiet), var det meget tåget på stedet - ikke
rimglat....

--
S till
A live

Fra : Finn Guldmann

Dato : 18-11-11 09:17

Den 18-11-2011 08:02, Henrik B. skrev:
> Iflg. cahufføren (politiet), var det meget tåget på stedet - ikke
> rimglat....

Det var nu mest denne jeg bed mærke i;
"Blokadespor
- Der er blokadespor, men om det skyldes for høj fart eller glat føre,
det ved vi ikke. Der må vi afvente bilinspektøren, siger vagtchefen her
til aften.

Tidligere på dagen var der meget glat føre.

- Vi har haft rigtig mange færdselsuheld hele morgenen. Det er
simpelthen fordi, det er blevet glat. Det er alt fra cyklister der
vælter, til biler der kører galt. Folk skal se at få deres vinterdæk på,
sagde vagtchef Frank Liltorp fra Nordjyllands Politi tidligere i dag."

Fra : Henrik B.

Dato : 18-11-11 09:57

> [...]
> aften.
>
> Tidligere på dagen var der meget glat føre.

"Lastbilchaufføren er en 56-årig mand fra Midtjylland. Han har i følge
Nordjyske.dk forklaret, at der var meget tåget, da han kørte ind i
rundkørslen. "

--
S till
A live

Fra : Mcwm

Dato : 19-11-11 01:57

Den 18-11-2011 09:57, Henrik B. skrev:
> "Lastbilchaufføren er en 56-årig mand fra Midtjylland. Han har i følge
> Nordjyske.dk forklaret, at der var meget tåget, da han kørte ind i
> rundkørslen. "
Han var blot ikke erfaren nok.....

Venligst
Mcwm

Fra : Henrik B.

Dato : 19-11-11 23:16

> Han var blot ikke erfaren nok.....

Nærmere et kæmpe fjols!

--
S till
A live

Fra : Mcwm

Dato : 20-11-11 00:25

Den 19-11-2011 23:15, Henrik B. skrev:
> Nærmere et kæmpe fjols!
Nogen anser det for at være det samme

Venligst
Mcwm

Fra : Mcwm

Dato : 17-11-11 23:40

Den 17-11-2011 22:31, Lars [6710] skrev:
> Og så endte det jo med at det vist kun var Østsjællænderne
Det sydlige var skam også ramt..

Venligst
Mcwm