Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT: hvad skete der lige for dk.marked.pri~
Fra : Ukendt

Dato : 15-11-11 22:56

Gruppen er ikke længere at finde hos tdc

Er der nogen der ved noget ?

vh Palle

Fra : Peter Rosenthal

Dato : 15-11-11 23:29

Den 15-11-2011 22:55, Palle Johansen skrev:
> Gruppen er ikke længere at finde hos tdc
>
> Er der nogen der ved noget ?
>

> vh Palle

Det samme har ramt

dk.fritid.jernbaner
dk.fritid.jernbaner.model
dk.fritid.elektronik

Hilsener ..... Peter

Fra : Langgaard

Dato : 15-11-11 15:29

On 15 Nov., 22:55, "Palle Johansen" <invalid> wrote:
> Gruppen er ikke længere at finde hos tdc
>
> Er der nogen der ved noget ?

Google har den da endnu, så du må nok spørge TDC.

--
Langgaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-11 08:06

Palle Johansen forklarede:
> Gruppen er ikke længere at finde hos tdc

Gælder kun for Tdc

Kig i news:dk.edb.internet.udbydere og
news:dk.edb.internet.software.mail+news - er er lange tråde om emnet.

Og der er også en i Windows-gruppen.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-11 08:27

Palle Johansen forklarede:

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-11-11 09:29

On 2011-11-15 22:55:36 +0100, "Palle Johansen" <invalid> said:

> Gruppen er ikke længere at finde hos tdc
>
> Er der nogen der ved noget ?

Det er nok fordi TDC er ved at afvikle nyhedsgrupperne, der er i mange
år ikke blevet oprettet nye grupper, og nu er de sikkert i gang med at
fjerne de mindst trafikerede grupper.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Max

Dato : 16-11-11 09:39

Hej Niels

> Det er nok fordi TDC er ved at afvikle nyhedsgrupperne, der er i
> mange år ikke blevet oprettet nye grupper, og nu er de sikkert i gang
> med at fjerne de mindst trafikerede grupper.

Nej, det er fordi de har en fejl på TDC's server.

--
Mvh Max

Fra : Bo Bjerre

Dato : 16-11-11 10:56

On 15-11-2011 22:55, Palle Johansen wrote:
> Gruppen er ikke længere at finde hos tdc
>
> Er der nogen der ved noget ?
nej,

men du kan prøve at bruge news.dotsrc.org

Den er grat is og fungerer perfekt,

Bo //

Fra : AS

Dato : 16-11-11 17:46

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> wrote in message

> nej,
>
> men du kan prøve at bruge news.dotsrc.org
>
> Den er grat is og fungerer perfekt,

Tak, men "480 authentication required"

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 16-11-11 18:10

On Wed, 16 Nov 2011 17:46:29 +0100, "AS" <no@mail.com> wrote:

>"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> wrote in message

>Tak, men "480 authentication required"
Tilmelding er simpel og gratis, men tilsyneladende for svært for
nogle.

/Hans

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-11 18:34

Følgende er skrevet af AS:
> Tak, men "480 authentication required"

Du skal lige ind på deres hjemmeside og registrere dig - det er gratis.

Den hed tidligere Sunsite og fungerer fremragende med alle danske
tekstgrupper og lidt udenlandske - jeg har brugt den uden problemer i
flere år.

Jan

Fra : Bo Bjerre

Dato : 16-11-11 20:14

On 16-11-2011 17:46, AS wrote:
> "Bo Bjerre"<bo@sarek.dk> wrote in message

> Tak, men "480 authentication required"

Ja, så registrerer du dig, og har adgang. Det koster ikke noget, og du
modtager ikke spammails eller andet mistænkeligt.

Tidligere hed det "SunSite" og hørte så vidt jeg husker ind under
Aalborg Universitet.

Bo //