OT: Mistede nyhedsgrupper hernder Motorcyk~
Fra : Per

Dato : 15-11-11 15:48

Hej !

ER jeg den eneste, der har mistet en masse nyhedsgrupper.

Motorcykelgruppen findes fx. ikke mere i min news server (news.tele.dk) -
jeg ved der er en del fra Mc gruppen, der også skriver og læser med her -
derfor poster jeg her.

JEg vil tro at hver 2. af mine NG´er er forsvundet.

Mvh. Per

Fra : Mcwm

Dato : 15-11-11 15:54

Den 15-11-2011 15:47, Per skrev:

> JEg vil tro at hver 2. af mine NG´er er forsvundet.
flere TDC-brugere har lignede oplevelser i
dk.edb.internet.software.mail+news og dk.edb.internet.software.udbydere fx.

Venligst
Mcwm

Fra : Per

Dato : 15-11-11 16:01

Mcwm wrote:

> flere TDC-brugere har lignede oplevelser i
> dk.edb.internet.software.mail+news og
> dk.edb.internet.software.udbydere fx.

Tak for svar og hjælp

Mvh. Per

Fra : Roderiet

Dato : 15-11-11 17:03

hej Per hvad er lige hjælpen som Mcwm har ydet, for 3/4 af mine
nyhedsgrupper er også væk. mvh Nieks F.

Fra : Per

Dato : 15-11-11 17:27

Roderiet wrote:
> hej Per hvad er lige hjælpen som Mcwm har ydet, for 3/4 af mine
> nyhedsgrupper er også væk. mvh Nieks F.

Blot at det ikke kun hos mig at problemet er.

Dvs. der findes nok snart en løsning

Mvh. per

Fra : Armand

Dato : 17-11-11 16:27

Den 15-11-2011 17:26, Per skrev:

> Blot at det ikke kun hos mig at problemet er.
>
> Dvs. der findes nok snart en løsning

Sikkert!

En kammerat der er på to foto-grupper har mistet den ene, men i en
lignende tråd på den eksisterende er der en der er vidende om at det
drejer sig om et massivt nedbrud på TDC's news-server.

Jeg tror at det kun er et spørgsmål om at vente :-/
Men jeg kender ihvertfald én der er lidt småfrustreret over at være
blevet amputeret et par grupper Gad vide om der ville udbryde
revolution hvis både internet og TV lukkede ned et par ugers tid :-/

--
Armand.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-11-11 22:28

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev

> Gad vide om der ville udbryde revolution hvis både internet og TV lukkede
> ned et par ugers tid :-/

Utvivltsomt, har du aldrig hørt om internet revolutionen?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mcwm

Dato : 15-11-11 18:09

Den 15-11-2011 17:02, Roderiet skrev:
> hvad er lige hjælpen som Mcwm har ydet
Desværre ikke ret meget... det eneste der er at stille op, er at have en
anden udbyder, evt. bare som backup.

http://dotsrc.org/usenet/ er en mulighed der er gratis

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-11 18:48

> http://dotsrc.org/usenet/ er en mulighed der er gratis
>
> Venligst
> Mcwm

Nemlig. Jeg har brugt den i flere år. Mit indtryk er at den er meget stabil.
Bedre end jeg husker TDC´s var dengang jeg handlede der.

/Per

Fra : Mcwm

Dato : 15-11-11 18:56

Den 15-11-2011 18:48, Per Olsen skrev:
> Mit indtryk er at den er meget stabil.
De har nu også haft deres at slås med, men i det mindste får man hvad
man betaler for

Venligst
Mcwm

Fra : DMCN 721

Dato : 15-11-11 22:56

"Mcwm" <me@home.invalid> skrev i meddelelsen
> Desværre ikke ret meget... det eneste der er at stille op, er at have en
> [...]

Ja, eller news.sunsite.dk :) Kører bare her.
Mvh
Jarl

Fra : Mcwm

Dato : 16-11-11 10:18

Den 15-11-2011 22:56, DMCN 721 skrev:
> Ja, eller news.sunsite.dk

Dotsrc.org

Formerly known as SunSITE.dk,

Kilde; http://dotsrc.org/

Venligst
Mcwm

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-11-11 23:24

Per skriver:

> JEg vil tro at hver 2. af mine NG´er er forsvundet.

Samme her.

Har skrevet til TDC om det, kan kun opfordre andre til at gøre det
samme, så de bliver gjort opmærksomme på det...

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat

Sendte følgende
Privat - Bredbånd - Fejlmelding - Jeg har
problemer med at tilgå bestemte sider på
internettet

Spørgsmål/kommentar
Hej TDC Jeres ellers normalt meget velfungerende
nyhedsgrupperserver har slettet en masse
grupper.
Både news.tele.dk og dtext.news.tele.dk er
åbenbart gået agurk og har slettet flere
grupper.

Er det noget der bliver gjort noget ved?

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : K_Nielsen

Dato : 16-11-11 07:46

Et eller andet er er sket hos TDC, på gruppen "tele.internet" kan man læse:
(Har kun lige postet de danske her)

Der er idag (20111116) oprettet foelgende 6073 grupper paa news.tele.dk .

-klip-
dk.admin.opslag (moderated)
dk.binaer.erotik.film.repost
dk.binaer.erotik.nordisk
dk.binaer.motor
dk.edb.cad
dk.edb.database
dk.edb.database.ms-access
dk.edb.grafik
dk.edb.hardware.drev
dk.edb.hardware.drev.cd-rom
dk.edb.hardware.drev.dvd
dk.edb.hardware.grafikkort
dk.edb.hardware.overclocking
dk.edb.hardware.server
dk.edb.hardware.skaerm
dk.edb.internet.software.browser
dk.edb.internet.udbydere
dk.edb.internet.udbydere.webhotel
dk.edb.internet.udbydere.xdsl
dk.edb.internet.webdesign
dk.edb.internet.webdesign.clientside
dk.edb.internet.webdesign.flash
dk.edb.internet.webdesign.frontpage
dk.edb.internet.webdesign.html
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
dk.edb.internet.webdesign.serverside
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php
dk.edb.netvaerk.stort
dk.edb.netware
dk.edb.os2
dk.edb.programmering.basic
dk.edb.programmering.basic.visual-basic
dk.edb.programmering.java
dk.edb.programmering.pascal
dk.edb.programmering.perl
dk.edb.programpakker.ms-office
dk.edb.regneark
dk.edb.sikkerhed
dk.edb.sikkerhed.virus
dk.edb.sysadmin
dk.edb.system.lomme-pc
dk.edb.system.ms-windows.server
dk.edb.system.ms-windows.terminal-services
dk.edb.system.unix
dk.edb.system.unix.hardware
dk.edb.tekst
dk.edb.tekst.ms-word
dk.erhverv
dk.erhverv.direkte-salg
dk.familie.barn
dk.forbruger
dk.forbruger.offentlig-service
dk.fritid.drager
dk.fritid.dykning
dk.fritid.dyr.akvarium
dk.fritid.dyr.hest
dk.fritid.dyr.kat
dk.fritid.hamradio
dk.fritid.hus-og-have
dk.fritid.jagt
dk.fritid.jernbaner
dk.fritid.jernbaner.model
dk.fritid.knallert
dk.fritid.lystfiskeri
dk.fritid.motorcykel
dk.fritid.ornitologi
dk.fritid.rejse
dk.fritid.rollespil
dk.fritid.sejlads
dk.fritid.spejder
dk.general
dk.helbred.behandling.alternativ
dk.helbred.handicap
dk.helbred.misbrug
dk.helbred.slank
dk.helbred.sorg+krise
dk.kultur
dk.kultur.billedkunst
dk.kultur.film
dk.kultur.litteratur
dk.kultur.mad+drikke
dk.kultur.musik
dk.kultur.musik.klassisk
dk.kultur.musik.produktion
dk.kultur.sciencefiction
dk.kultur.sprog
dk.kultur.tegneserier
dk.livssyn
dk.livssyn.kristendom
dk.livssyn.newage
dk.lokalsamfund
dk.lokalsamfund.bornholm
dk.lokalsamfund.fyn
dk.lokalsamfund.oeresund
dk.marked.kommerciel
dk.marked.kommerciel.edb
dk.marked.kommerciel.engros
dk.marked.kommerciel.lystfiskeri
dk.marked.privat.baad
dk.marked.privat.bil
dk.marked.privat.bilstereo
dk.marked.privat.blad+bog
dk.marked.privat.boerneudstyr
dk.marked.privat.bolig
dk.marked.privat.cykel
dk.marked.privat.dyr.akvarium
dk.marked.privat.edb.mac
dk.marked.privat.foto
dk.marked.privat.hamradio
dk.marked.privat.hus-og-have

-klip-
Der modtages nu artikler i 17019 grupper.
Med venlig hilsen
TDC Totalloesninger

Var der ikke over 30.000 grupper før?

Kent

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-11 14:37

K_Nielsen skriver:

> Var der ikke over 30.000 grupper før?

Pas, men grupperne er heller ikke "slået igennem". Serveren har dem ikke

dk.fritid.jernbaner kan jeg ikke hitte

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-11-11 17:09

Klaus D. Mikkelsen skrev den 16-11-2011:
> K_Nielsen skriver:

> Pas, men grupperne er heller ikke "slået igennem". Serveren har dem ikke

Min TDC gruppeliste stod på 44263 nu efter opdatering 15361.
Det er muligt at det er et år siden jeg sidst opdaterede

> dk.fritid.jernbaner kan jeg ikke hitte
Du er ikke alene om det.

--
Mvh. Jørgen