Traveling Wilburys/Roy Orbison.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-11-11 18:55

Hej

Har lige 'tubet' lidt rundt med sange med Traveling Wilburys.
At Roy Orbison døde anser jeg for et musikalsk tab.

I videoen til 'End of the line'

http://www.youtube.com/watch?v=cwqhdRs4jyA&feature=relmfu

var der en ting der pludselig slog mig.
Ved 2:30 kan der ses en stol med en guitar.
Men Roy Orbison er ikke med på videoen.
Er den tomme stol mon til ære for Roy Orbison?

PS: Videoen står til at være fra 2007, Roy Orbison døde i 1988.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-11 19:07

"Uffe Bærentsen" skrev i meddelelsen

[...]

Kik her så får du et svar, men det du skriver er rigtig nok.

http://da.wikipedia.org/wiki/Traveling_Wilburys_Vol._1

Videoen er da fra 1988.

mvh kimila