Cockpittelt - anbefaling af kalechemager
Fra : Mads Madsen

Dato : 12-11-11 09:52

Hej

Efter en meget våd sommerferie overvejer vi at få syet et cockpittelt.
Sprayhooden trænger også til udskiftning, så det bliver en større omgang.

Da det jo også er en stor investering vil vi gerne høre om andres
erfaringer inden vi lægger en bestilling. Vi lægger vægt på at
kvaliteten skal være i orden, men kigger selvfølgelig også på prisen. Så
hvem kan anbefales til opgaven?

Båden, en Shipman 28, ligger i Køge.

Mvh. Mads

Fra : Roderiet

Dato : 12-11-11 11:13

Der er kommet en kaleschesmed i Roskilde. Vivi Emborg Interieur, som deler
butik med Skibsprovianten ved havnen. Da hun er nystartet ved jeg ikke meget
om kvaliteten , men hun virker som om hun ved hvad hvad hun vil. Niels F.

Fra : Per Kaaber

Dato : 12-11-11 11:18

Mads Madsen forklarede den 12-11-2011:
> [...]
> orden, men kigger selvfølgelig også på prisen. Så hvem kan anbefales til

Hej

Hvis du er lidt ferm på fingrene, fandt jeg denne "step by step"
anvisning udi kalesche fremstilling.
Jeg selv synes det ser relativt nemt ud.

Ellers har vi Den Rullende Kaleschemager i Korsør, som futter hele
Danmark rundt:

http://www.degulesider.dk/de-gule-sider/Kors%C3%B8r/30702186/Den+Rullende+Kalechemager/;jsessionid=A3FF3A4BC44EBCA76AF488F1EBD4AAF8

Han er en god bekendt og er vældig flink, ellers har jeg ikke anden
interesse i biksen, end at det går ham godt

--
Hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Grandoldman

Dato : 13-11-11 01:21

hejsa..

er det kun mig der ikke kan se et link til den "step by step"
anvisningen
Andy

Fra : Per Kaaber

Dato : 13-11-11 11:08

Grandoldman kom med denne ide:
> hejsa..
>
> er det kun mig der ikke kan se et link til den "step by step"
> anvisningen
> Andy

Ups:

http://www.baadgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=858

--
Hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-11 11:27

> [...]

>erfaringer inden vi lægger en bestilling. Vi lægger vægt på at kvaliteten
>skal være i orden, men kigger selvfølgelig også på prisen. Så hvem kan

Hej Mads,

jeg kan varmt anbefale Schultz Kalecher - http://www.schultz-kalecher.dk/

For ca. 5 år siden bestilte vi ny kaleche derfra og de overholdt alle
aftaler, tider o.s.v. - god kvalitet og flinke mennesker - og kalechen ser
stadigt fantastisk ud.

venlig hilsen

JN

Fra : Hanne

Dato : 12-11-11 12:45

Sejl til Limhamn hos kapell og annat får du både kvalitet og en god pris.
Hans