Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Låne en Canon blitz tirsdag eftermiddag/af~
Fra : Rasmus Jensen

Dato : 13-11-11 01:51

Hej,

er der mon chance for at jeg kan låne en blitz der passer til mit Canon EOS
600D.
Det drejer sig om lån tirsdag eftermiddag og returneres igen tirsdag aften
inden kl. 20...

Rasmus (silkeborg)

Fra : Langgaard

Dato : 13-11-11 03:33

On 13 Nov., 01:51, "Rasmus Jensen" <den-er-bare-hemme...@anonym.net>
wrote:
> [...]
> 600D.
> Det drejer sig om lån tirsdag eftermiddag og returneres igen tirsdag aften

Køb den, "prøv" den, og returner den

--
Langgaard

Fra : Langgaard

Dato : 13-11-11 10:01

On 13 Nov., 12:58, Preben <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Temmelig dårlig opførsel.

Her hvor jeg bor, er der en stor hvidevarekæde der er "gigantisk" i
disciplinen "dårlig opførsel", så der kunne jo komme til at stå 1-1

--
Langgaard

Fra : Max

Dato : 13-11-11 19:03

Hej Langgaard

> Her hvor jeg bor, er der en stor hvidevarekæde der er "gigantisk" i
> disciplinen "dårlig opførsel", så der kunne jo komme til at stå 1-1

At andre ikke opføre sig ordentlig, giver det dig ret til at være et dumt
fjols ?

Max

Fra : Langgaard

Dato : 13-11-11 11:39

On 13 Nov., 19:03, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Langgaard

> At andre ikke opføre sig ordentlig, giver det dig ret til at være et dumt
> fjols ?

Max, Imod tåber kæmper selv guderne forgæves

--
Langgaard

Fra : Preben

Dato : 13-11-11 12:59

Den 13.11.2011 kl. 11:33 skrev Langgaard <langgaard@klarupnet.dk>:

> Køb den, "prøv" den, og returner den
>
> --
> Langgaard

Temmelig dårlig opførsel.

--
mvh/Preben

Fra : Langgaard

Dato : 13-11-11 10:08

wrote:
> [...]
> 600D.
> Det drejer sig om lån tirsdag eftermiddag og returneres igen tirsdag aften

Click (der er en i din by) udlejer Canon objektiver, spørg om de ikke
også har en blitz!

--
Langgaard

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 13-11-11 19:25

Langgaard wrote:

> Click (der er en i din by) udlejer Canon objektiver, spørg om de ikke
> også har en blitz!

tak... det må jeg prøve... havde nu været nemt hvis man kunne låne en, men
det andet går vel...
jeg vil da ikke købe en blitz nu her lige før jul...

Rasmus

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 13-11-11 19:40

Rasmus Jensen wrote:

> tak... det må jeg prøve... havde nu været nemt hvis man kunne låne en, men
> det andet går vel...
> jeg vil da ikke købe en blitz nu her lige før jul...

Og skulle Click glippe, og du gider køre godt 30km efter det, så kan du
låne min 430EX, men så skal den afhentes i morgen aften...

Erik Richard
Tlf. 86136640

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 14-11-11 23:18

Erik Richard Sørensen wrote:

> Og skulle Click glippe, og du gider køre godt 30km efter det, så kan
> du låne min 430EX, men så skal den afhentes i morgen aften...

siger tak for buddet, men lejer en i morgen for en hund... efterhånden samme
pris for at køre 2x30 km...

Rasmus

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-11 03:39

Rasmus Jensen wrote:

> siger tak for buddet, men lejer en i morgen for en hund... efterhånden samme
> pris for at køre 2x30 km...

Du mener vel 2x60km..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Preben

Dato : 13-11-11 18:53

Den 13.11.2011 kl. 18:00 skrev Langgaard <langgaard@klarupnet.dk>:

> Her hvor jeg bor, er der en stor hvidevarekæde der er "gigantisk" i
> disciplinen "dårlig opførsel", så der kunne jo komme til at stå 1-1

Jeg tvivler på, at den kæde låner noget ud overhovedet.

--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 15-11-11 08:49

Den 15.11.2011 kl. 03:39 skrev Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk>:

> Du mener vel 2x60km..-)

Havde du forestillet dig, at han ville aflevere den igen?

--
mvh/Preben

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-11 12:48

Preben wrote:

> Havde du forestillet dig, at han ville aflevere den igen?

Du siger noget... Meeeen... jeg tror nu nok, han ville.

mvh. Erik Richard

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 15-11-11 20:21

Erik Richard Sørensen wrote:

> Du siger noget... Meeeen... jeg tror nu nok, han ville.

haha ja... skal vi ikke bare sige at det var en lille slåfejl...
har lånt blitzen i dag og billederne er på kortet så nu skal der lige
redigeres lidt inden de slippes løs... ;)

Rasmus

Fra : Kent Hald

Dato : 17-11-11 12:33

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
news.v4y9a6bfqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...

> Du mener vel 2x60km..-)

Havde du forestillet dig, at han ville aflevere den igen?

--
mvh/Preben

Sikken en tillid at have til sine medmennesker.
Hvor jeg kommer fra, har man da tillid til folk,
indtil de selv har bevistt det modsatte.

Kent

Fra : Preben

Dato : 17-11-11 22:52

Den 17.11.2011 kl. 12:32 skrev Kent Hald <kent@finheat.dk>:

> [...]

> Sikken en tillid at have til sine medmennesker.
> Hvor jeg kommer fra, har man da tillid til folk,
> indtil de selv har bevistt det modsatte.

Er du dårligt begavet eller hvad?

--
mvh/Preben

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-11-11 10:50

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.v431orw5qz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> [...]

> Sikken en tillid at have til sine medmennesker.
> Hvor jeg kommer fra, har man da tillid til folk,
> indtil de selv har bevistt det modsatte.

Det tror jeg da ikke... Af skade bliver man klog, men sjældent rig...

Men det er dog bedre end at være venneløs pga mangel på tillid..

M.V.H....Benny..