OT - Indlæg forsvinder...
Fra : Sørup's Garage

Dato : 12-11-11 13:59

Halløj

Mine indlæg ser ud til at forsvinde !
Jeg har pt 4 PC'er oppe at køre og kan ikke se mine egne indlæg på nogen af
dem, medmindre jeg tømmer cachen på maskinen og genindlæser alle indlæg.
Hvem har løsningen ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-11-11 14:07

Sørup's Garage formulerede lørdag:
> Hvem har løsningen ?

Kan det ligge i newsreaderen?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-11-11 14:09

Sørup's Garage kom med følgende:
> Hvem har løsningen ?

Kører over "Sunsite" med 3 forskellige nyinstallerede pc'er alle med
MesNews som reader uden probs.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-11 14:32

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Sørup's Garage kom med følgende:
>
> Kører over "Sunsite" med 3 forskellige nyinstallerede pc'er alle med
> MesNews som reader uden probs.

Jeg har samme problem med X-News, Outlook Express og Windows Mail - men det
er ikke de samme indlæg der mangler på de forskellige maskiner ??

Google Groups har alle mine indlæg med......
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-11-11 14:41

Brian Sørup kom med denne ide:
> Google Groups har alle mine indlæg med......

Kan det være den server du bruger?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-11 14:45

> Brian Sørup kom med denne ide:
>
> Kan det være den server du bruger?

Jeg bruger samme server på 2 af maskinerne, den ene tager tilsyneladende
det hele, den anden gør ikke - og de har samme styresystem og samme
setup...
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Sørup's Garage

Dato : 12-11-11 14:47

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Jeg bruger samme server på 2 af maskinerne, den ene tager tilsyneladende
> det hele, den anden gør ikke - og de har samme styresystem og samme

Det kunne jeg så ikke alligevel, nu kan jeg ikke se indlægget på den maskine
det er sendt fra...
--
Venlig Hilsen
Brian Sørup Lang

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-11 14:50

"Sørup's Garage" <garagen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne jeg så ikke alligevel, nu kan jeg ikke se indlægget på den
> maskine det er sendt fra...

Det indlæg jeg svarer på her kan jeg heller ikke se på den maskine det
er sendt fra, men på den maskine det forrige indlæg blev sendt fra....
Jeg giver op.....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-11-11 15:17

Brian Sørup frembragte:
> Jeg giver op.....

Ta en større hammer... ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : John N. H.

Dato : 12-11-11 18:17

> [...]
> Jeg har pt 4 PC'er oppe at køre og kan ikke se mine egne indlæg på nogen
> af dem, medmindre jeg tømmer cachen på maskinen og genindlæser alle

Hvad mener du egentlig med "OT-Indlæg"?
Besvarer du et indlæg, og retter i enmelinien, (f.eks. tilføjer OT) sker der
tit underlige ting.
Hold nallerne fra emnelinien - medmindre det er et nyt indlæg - og alt kører
som det skal.
Det er blot min erfaring, men der kan jo være andet hos dig.
John N. H.
; -)

Fra : Armand

Dato : 12-11-11 19:26

Den 12-11-2011 18:17, John N. H. skrev:

> [...]
> kører som det skal.
> Det er blot min erfaring, men der kan jo være andet hos dig.

Tjah :-/
Jeg synes netop at det er rart i nogle af de længste tråde når der
kommer ét eller flere rettidige(!) OT's, hvorved at man lettere kan
følge eller ignorere hovedtråd/OT-tråd efter forgodtbefindende!

--
Armand.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-11-11 21:37

"John N. H." skriver:

> Besvarer du et indlæg, og retter i enmelinien, (f.eks. tilføjer OT) sker der
> tit underlige ting.

Kun, hvis man har fucked-up nyhedslæsere.

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk