Nedvejning af gulpladebil, 4½ måned
Fra : JeGy

Dato : 12-11-11 09:48

Hej,

så er sagen afsluttet.
D. 26 juni 2011 indsendte jeg papirerne, som var krævet, til nedvejning til
under 2000 kg.

Og i går d. 11 nov. modtog jeg opgørelsen.

Det tog altså skattevæsenet 4½ måned for en ekspeditionssag.
Det har kostet mig ca. kr 2600,- i ekstra afgift pga. lang ekspeditionstid.

Er det rimeligt?

Er det "god service" for borgerne i dette land?

Mvh

Jens

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-11 10:22

"JeGy" <gydesen.jensREMOVE@THISgmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej,
> Er det "god service" for borgerne i dette land?

Den gode service består i at personer der ikke har brug for bagsæde kan købe
og eje den samme bil væsentligt billigere end "normale" mennesker kan....
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.

Fra : JeGy

Dato : 12-11-11 12:42

Og så skal man oven i købet rubriceres som unormal når man ikke har brug for
et bagsæde.....

/Jens

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-11 13:03

> Og så skal man oven i købet rubriceres som unormal når man ikke har brug
> for et bagsæde.....

Næh, så du ikke anførselstegnene... - du brugte dem selv da du skrev "god
serveice" - jeg antager der var e ngod portion sarkasme lagt i udsagnet....

Normale mennesker findes ikke... alle har forskellige værdi,- og
moral-kodeks....

Du er måske utilfreds med at du kan slippe væsentligt billigere end hvis der
havde været bagsæde i automobilet ?
Så skulle du da have købt en med bagsæde..

--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut. - med bagsæde