Lulu
Fra : Steen

Dato : 10-11-11 09:45

Vi har før haft den tvivlsomme ære at lytte til Lou Reed/Metallica og
deres fælles eskapader.
Jeg har set ret mange reaktioner på Lulu, og 9 ud af 10 har ikke bare
vendt tommelfingeren nedad, de har nærmest hånet de 10 numre fordelt på
2 CD'er.

Den podcast eg suverænt har abonneret på længst er The Rock n Roll Geek
Show. Her optræder bassisten fra American Heratbreak på slap line, og
kaster sig engang imellem ud i track-by-track andmeldelser af nye
CD'er. Således skete det også i seneste aftapning af hans show, som kan
lyttes her:
http://www.americanheartbreak.com/rnrgeekwp/

Showet findes faktisk også i Spotify, søg på: Michael Butler

Man kan jeg selv lytte til podcasten hvis man vil have mere
information, men det kan anbefales hvis man er ikke er bange for rock
--
Steen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 10-11-11 13:27

Steen wrote:
> [...]
> Jeg har set ret mange reaktioner på Lulu, og 9 ud af 10 har ikke bare
> vendt tommelfingeren nedad, de har nærmest hånet de 10 numre fordelt på

Når jeg hører navnet 'Lulu', tænker jeg udelukkende på den sprælske
lille sexbombe af en hæsblæsende scene-terrier, der huserede i det meste
af Europa og noget i USA i midten af 1960'erne og op i begyndelsen af
1970'erne... - Europas svar på Suzi Quattro, - eller er det omvendt, at
Suzi er USAs svar på Lulu.
http://www.imdb.com/name/nm0525801/bio

Og det er vel næppe den LUlu, der har lavet noget sammen med Ulrik & Co.

mvh. Erik Richard

Fra : Peter Heide

Dato : 10-11-11 20:01

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg har set ret mange reaktioner på Lulu, og 9 ud af 10 har ikke bare
> vendt tommelfingeren nedad, de har nærmest hånet de 10 numre fordelt på 2

Den skive, eller skiver er simpelthen også året markværk. Lou Reed burde
holde sig til sit feedback-sjov og lukke den gyselig kæft ; manden kan
simpelthen ikke synge ,og for den sags skyld heller ikke skrive en sang
mere.

Kan ikke fatte at nogle danske pladeanmeldere i pressen har givet lortet op
til 4 ud af 6 stjerner. De må være totalt tonedøve eller bare pisse-benovet
over navnet Lou Reed.

Fra : Steen

Dato : 11-11-11 17:59

"Peter Heide" <salute@vip.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan ikke fatte at nogle danske pladeanmeldere i pressen har givet lortet
> op til 4 ud af 6 stjerner. De må være totalt tonedøve eller bare

Michael Butler mener at udgivelsen om nogle år vil blive set tilbage på som
et projekt der voksede med tiden, og rent faktisk endte med at blive en
lille perle. Lige nu har jeg det lidt som da jeg hørte Chinese Democracy
med Axl Rose og vedhæng - forbløffende stor skuffelse! Hovedrystende
erkendelse af, at det måske sætter en stopper for en fin karriere, på den
uværdige måde.
--
Steen