GAAB 3.0
Fra : Ukendt

Dato : 09-11-11 17:25

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/11/08/151409.htm?rss=true

"Hvordan Saab nu skal overleve er igen helt uvis. En mulighed er, at GM igen
går ind i Gaab."

"Beskeden fra GM slog ned som en bombe i Saab's hovedsæde i Trollhatten,
hvor de to kinesiske virksomheders køb af Saab ses som den eneste mulighed
for, at Saab kan overleve. Det skriver avisen Svenska Dagbladet."

Fra : Leif Neland

Dato : 09-11-11 19:19

Den 09-11-2011 17:25, >> Eque << skrev:
> [...]
> hvor de to kinesiske virksomheders køb af Saab ses som den eneste mulighed
> for, at Saab kan overleve. Det skriver avisen Svenska Dagbladet."

Hold så op...

De, der er interesseret i Saab skal nok finde info andetsteds.

Jeg tror de fleste andre er godt trætte din skadefryd.

Var der en Saab-ejer, der stak af med din barndoms kæreste, eller hvad
er der galt?

Leif