Fremmedarbejder-sang
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-11-11 22:51

Her er lige en fremmedarbejder-sang:
http://www.youtube.com/watch?v=ra2Z9h3QwFY&feature=related

Men der er også en anden sang der bliver sunget af en rigtig
fremmedarbejder. Han laver sjov med at synge meget dårligt dansk. Den er ret
sjov. Jeg mener der synges noget med ROOOT GROOTT,'
i stedet for "rødgrød" og sån. så vidt jeg ved er det en neger der synger.

Hvad er det nu den hedder. Den er vist fra 70-erne

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 08-11-11 22:55

meddelelsen news:4eb9a440$0$302$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> i stedet for "rødgrød" og sån. så vidt jeg ved er det en neger der synger.
>
> Hvad er det nu den hedder. Den er vist fra 70-erne

Hvornår er Ulla Pia blevet fremmedarbejder ?

Rabler det lidt for dig Åge?

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-11-11 23:37

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår er Ulla Pia blevet fremmedarbejder ?
>
> Rabler det lidt for dig Åge?

Det har det gjort længe

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-11-11 23:52

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Det har det gjort ....... o.s.v.

Stop bare med at lede. Jeg fandt selv sangen.
Den hedder TUSINDFRYD - og det er vist ikke en neger der synnger, som jeg
mente det var

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-11-11 23:51

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen
> Hvornår er Ulla Pia blevet fremmedarbejder ?
>
> Rabler det lidt for dig Åge?
>
> mvh Eva

Øhhh..... ups og hovsa. Det var da vist noget "sort" snak jeg kom med der.

Her er den rigtige sang, som synges af en fremmedarbejder.
http://www.youtube.com/watch?v=tNWSCJPdMgY&feature=related

Men i mellemtiden har jeg selv fundet den anden sang som jeg efterlyste.
Den synges vist alligevel ikke af en neger.
Sangen heder TUSINDFRYD:
http://www.youtube.com/watch?v=tNWSCJPdMgY&feature=related

Håber det er de rigtige link denne gang. Birthe Kjær er højst en hvid
neger, lige som jeg.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-11-11 23:55

meddelelsen news:4eb9b252$0$305$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=tNWSCJPdMgY&feature=related
>
> Håber det er de rigtige link denne gang. Birthe Kjær er højst en hvid

GUD FADER hvor det kører helt i sort nu. HER ER Tusinfryd-sangen: SGU.
http://www.youtube.com/watch?v=5XlWT3c5GbY

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-11-11 00:44

meddelelse news:4eb9b361$0$286$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> GUD FADER hvor det kører helt i sort nu.

Det har det gjort længe.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-11-11 06:35

> GUD FADER hvor det kører helt i sort nu. HER ER Tusinfryd-sangen: SGU.
> http://www.youtube.com/watch?v=5XlWT3c5GbY
>
> Hilsen Åge

Tusindben - men ellers er det rigtigt nok *SS*

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 09-11-11 22:32

> Tusindben - men ellers er det rigtigt nok *SS*
>
> mvh Eva

Og han er dansker

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-11-11 00:41

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og han er dansker

Åge eller sangeren?

Gad vide om Åge dyrker fjolletobak i haven - det sejler af og til lidt for
ham, synes jeg

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-11-11 01:14

> Åge eller sangeren?

Sangeren helt klart

> Gad vide om Åge dyrker fjolletobak i haven - det sejler af og til lidt for
> ham, synes jeg

Det vokser nede mellem jordbærrene

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-11-11 09:26

> [...]
>

> Åge eller sangeren?
>
> Gad vide om Åge dyrker fjolletobak i haven - det sejler af og til lidt for

Tja, men i så fald, skulle det da være ham vel undt
Men du må ikke sprede den slags rygter...
Allan er allerede ved at checke køreplanen )

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-11-11 13:00

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
>>>

> Tja, men i så fald, skulle det da være ham vel undt
> Men du må ikke sprede den slags rygter...
> Allan er allerede ved at checke køreplanen )

Det skulle såmænd ikke undre mig - og de andre 60 ´er- hippier dukker vel
også op *GG*

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-11-11 13:29

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Det skulle såmænd ikke undre mig - og de andre 60 ´er- hippier dukker vel
> også op *GG*
>
> mvh Eva

Ja for pokker... Fjolletobak, det kan lokke folk af huse )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-11 15:11

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Det skulle såmænd ikke undre mig - og de andre 60 ´er- hippier dukker vel
> også op *GG*

Mener du hele den alternative Krutte-bande,
også kaldet Linå-Pelle-Krutte-holdet.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-11 16:48

meddelelsen news:4ebbdb79$0$290$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Mener du hele den alternative Krutte-bande,

Så for Satan. Nu er der pludselig Krutter overalt. ARGHHHH.........hjælp:
http://www.krutter.dk/Aktuel.aspx

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-11-11 17:00

> [...]
>
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Mener du hele den alternative Krutte-bande,

Netop - du får snart gæster Åge, har du nu kaffe og citronmåne til hele
slænget?

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-11 19:38

> Netop - du får snart gæster Åge, har du nu kaffe og citronmåne til hele
> slænget?
>
> mvh Eva

For fan... da. Så skal jeg jo have fat i en næsering og anlagt Osama Bin
laden-skæg, kæde om halsen, hullede bukser og en taske narko.

Det er jo ik` lige mig, sån noget

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-11-11 08:33

meddelelse news:4ebc19f5$0$295$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> For fan... da. Så skal jeg jo have fat i en næsering og anlagt Osama Bin
> laden-skæg, kæde om halsen, hullede bukser og en taske narko.

Skidt, bare hav fjolletobak nok til hele koret... Når de har taget et par
gevaldige hiv... Fortæller du dem hvilket år Furfærgen er bygget i, og så
griner hele banden sig halvt ihjel.... Tag så et billede af dem, og brug som
postkort ))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-11-11 10:56

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Netop - du får snart gæster Åge, har du nu kaffe og citronmåne til hele
> slænget?

Nej, lad nu Kruttesen holde sine banankage fester for sig selv.
Huu ha. - Jeg så faktisk en opskrift her.

http://horna.kicks-ass.net/~setae/kuvat/irc-images/2010-04/12/ass_cake.jpg

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 10-11-11 17:55

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> [...]

> også op *GG*

Mener du hele den alternative Krutte-bande,

Lool.
Kære Aage, jeg har sgu aldrig været hippie.
Har i min tid nok været mere til læderjakke og motorcykler.
Af den fredelige slags.
Men elsker en masse fed hippiemusik.
Jeg har dog beholdt det lange hår. Selvom det dog har været næsten plysset
en 5-6 gange siden sluttresserne.
Det der med fjolletobak er ikke noget jeg hverken dyrker eller nyder mere.
Sidste gang var vist i 1995.
Nu er det mere Barolo eller et godt glas øl. F. eks. fra Fur Bryghus.
Men jeg er nok temmelig alternativ på en del områder.
Hvis du byder på en øl skal jeg da nok tage et bap på dit hjemmedyrkede
tobak.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-11 15:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Tja, men i så fald, skulle det da være ham vel undt
> Men du må ikke sprede den slags rygter...
> Allan er allerede ved at checke køreplanen )

Krutte plejer da ellers mere, at snakke om banan-kage.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-11-11 16:59

meddelelsen news:4ebbdb1a$0$284$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Krutte plejer da ellers mere, at snakke om banan-kage.
>
> Hilsen Åge

Det kalder han det nok bare

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-11 19:40

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4ebbdb1a$0$284$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det kalder han det nok bare
>
> mvh Eva

Nårhh...... Han er fame i en banan-rus konstant, den mand.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-11-11 08:29

meddelelse news:4ebbdb1a$0$284$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Krutte plejer da ellers mere, at snakke om banan-kage.
>
> Hilsen Åge

Ja men husk, han kan hurtigt afgøre det på en Split decision

M.V.H....Benny..

Fra : Steen

Dato : 10-11-11 19:24

On 2011-11-08 21:50:55 +0000, Åge Halldorsson said:

> [...]
> i stedet for "rødgrød" og sån. så vidt jeg ved er det en neger der synger.
>
> Hvad er det nu den hedder. Den er vist fra 70-erne

Clausen & Pedersen lavede også en reggae med samme tema, den hed vist
noget med Velkommen i Kopenhagen
--
Steen

Fra : Leif Neland

Dato : 10-11-11 21:44

Den 08-11-2011 22:50, Åge Halldorsson skrev:
> [...]
> ret sjov. Jeg mener der synges noget med ROOOT GROOTT,'
> i stedet for "rødgrød" og sån. så vidt jeg ved er det en neger der synger.

Mon det er Troels Trier?

"Du er altid velkommen i Kopenhagen
Root groot med floot
og en over nakken."

Så vidt jeg husker. Jeg kan hverken google eller youtube den.

Leif

Fra : Max

Dato : 10-11-11 21:50

Hej Leif