Film om krig mellem usa og Europa?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 08-11-11 19:15

Tilbage i starten af halvfemserne så jeg en film om en krise mellem EU og
USA (noget med udnyttelsen af resourcer i Arktis) der kunne føre til krig.

Det hele var lavet som en dokumentar med interviews og tilbageblik, og den
slag.

Kan nogen huske hvad den hedder eller hvem der lavede den?

Mvh

KA

Fra : Klaus Petersen

Dato : 09-11-11 04:15

Klaus Andersen wrote:

> [...]
> og den slag.
>
> Kan nogen huske hvad den hedder eller hvem der lavede den?

Siger mig ikke noget, men jeg hælder mere til at det er den her
og at du måske husker forkert om handlingen:

Der 3. Weltkrieg
http://www.imdb.com/title/tt0180657/

Den blev vist i Januar på DR2 i en af deres tema aftener der hed:
Hvad nu hvis...

Den handler om hvis at August kuppet mod Gorbatjov var lykkedes og
ikke forhindret af KGB i sidste øjeblik.

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Klaus Andersen

Dato : 09-11-11 10:23

"Klaus Petersen" skrev i meddelelsen

[...]

--------

Hej Klaus

Niksen, det var ikke den du omtaler og både handling og udgivelsestidspunkt
stemmer som jeg skrev, så det er en anden jeg leder efter, men tak for
forslaget.

Mvh

KA