DR P5: Slagermusik købes af 14-70 årige
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 17:54

Myllemands søndagsprogram har netop haft et stort indslag med ham der står
for lanceringen af disse oktoberfest-cd-er.

De talte om at slagermusikken efterhånden er blevet meget udbredt i Danmark.
Slagermusik-cderne bliver købt af unge helt ned til 14 år blev der
fortalt - og så vaer der ellers slager-party så DAB-radioen hoppede og
dansede.
Hehe. Jeg fandt ud af at mit nye hifi-anlæg kunne spille ret højt.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 06-11-11 18:51

On 06-11-2011 17:54, Åge Halldorsson wrote:

> Slagermusik-cderne bliver købt af unge helt ned til 14 år blev der
> fortalt -

Hvis de unge har en oldemor bosiddende i Nordjylland, er det vel en
oplagt gave her mod jul.

Henning

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-11 19:02

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis de unge har en oldemor bosiddende i Nordjylland, er det vel en oplagt
> gave her mod jul.

Hehe, sikkert rigtigt.

Og Mylle har vist ikke den største sandhedsværdi, eller overhovedet fingeren
på den musikalske puls i Danmark. Den smuttede for 25 år siden :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 20:41

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og Mylle har vist ikke den største sandhedsværdi, eller overhovedet
> fingeren på den musikalske puls i Danmark. Den smuttede for 25 år siden :)

Men man må i hvert fald sige, at han uden tvivl er den mest alvidende person
angående hvad der foregår musikalsk i Danmark,
altså blandt den almindelige dansker.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-11-11 21:30

meddelelsen news:4eb6e2d4$0$278$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Men man må i hvert fald sige, at han uden tvivl er den mest alvidende
> person angående hvad der foregår musikalsk i Danmark,

Ahhr Åge, når han ikke skamroser skærebrændermusik, så er han intet værd

Mylle synes nok, lige som flere af os andre, at musik skal lyde som musik og
ikke som besøg i en fabrikshal eller som 20 grydelåg ned af en betontrappe.

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-11-11 21:34

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> [...]
> ikke som besøg i en fabrikshal eller som 20 grydelåg ned af en betontrappe.

<http://www.youtube.com/watch?v=O4vCXX51GPY>

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-11-11 21:56

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> <http://www.youtube.com/watch?v=O4vCXX51GPY>
>
> /thomas

Fremragende eksempel på det, jeg nævner og omtaler som "skærebrænderlarm" -
vil ikke gå så vidt, som at kalde det musik.

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-11-11 22:01

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Fremragende eksempel på det, jeg nævner og omtaler som "skærebrænderlarm" -
> vil ikke gå så vidt, som at kalde det musik.

Så definerer du og jeg musik meget forskelligt ...

Nåede du at høre vokalen ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-11-11 22:02

> Så definerer du og jeg musik meget forskelligt ...
>
> Nåede du at høre vokalen ?

1m55s ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 22:19

> Så definerer du og jeg musik meget forskelligt ...
>
> Nåede du at høre vokalen ?
>
> /thomas

Jeg nåede en høreskade.

Jeg må til ørelægen i morgen

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-11-11 22:25

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg nåede en høreskade.
>
> Jeg må til ørelægen i morgen

Og ørelægen vil fortælle at det er volumen af musikken og ikke indholdet
der gør skaden ...

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 22:51

> Og ørelægen vil fortælle at det er volumen af musikken og ikke indholdet
> der gør skaden ...
>
> /thomas

Hwa siger du?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 22:18

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Fremragende eksempel på det, jeg nævner og omtaler som
> "skærebrænderlarm" - vil ikke gå så vidt, som at kalde det musik.
>
> mvh Eva

Jeg synes nu nærmere det lyder som det der
"en-masse-grydelåg-ned-af-en-trappe-musik".
Jeg blev helt forskrækket.

Hu ha. Nej nu må vi have noget almindeligt underholdningsmusik:
http://www.youtube.com/watch?v=xqmOIh_p7VE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : ASKF

Dato : 07-11-11 00:57

Eva Schmidt ytrede sig i <4eb6f46e$0$286$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

>"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

>Fremragende eksempel på det, jeg nævner og omtaler som "skærebrænderlarm" -
>vil ikke gå så vidt, som at kalde det musik.

Draconian laver da ellers kun melodisk/symfonisk metal, og henter deres
inspiration i den klassiske musik.
Du burde kunne høre i det eksempel som blev leveret at Mahler er
inspirationen, hvis du da ikke er helt tonedøv eller musikalsk
analfabet!

Hvis du hvirkelig vil opleve "skærebrænderlarm" så skal du opleve:
Einstürzende Neubauten, 1/2 Mensch
<http://www.youtube.com/watch?v=8IH_BkKdahU&feature=results_main&playnext=1&list=PLB94FFDCCD57F1F03>

Vent venligst 4+ minutter, inden i afviser det totalt --- accepteret at
i skriger og holder jer for ørene efter 5+ minutter

Det værste er at det er symfonisk og bruger blueNotes én mass...
Tonerne rammes renere end hvad Vikingerne kan præstere!
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 06:42

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i meddelelsen

> Det værste er at det er symfonisk og bruger blueNotes én mass...

Lad os få et nummer med dem: http://www.myspace.com/bluenotesdk

Politi-sangen er sjov

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-11 22:56

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Mylle synes nok, lige som flere af os andre, at musik skal lyde som musik
> og ikke som besøg i en fabrikshal eller som 20 grydelåg ned af en
> betontrappe.

Som de fleste af I andre, der er over 75, og som musikalsk strandede for
mange år siden.
Musik er flere end 2 toner efter hinanden, og hvordan det SKAL lyde skal man
vist være en ret højrøvet person, for at tage patent på.

Fra : ASKF

Dato : 07-11-11 01:26

Alex Linaa ytrede sig i <4eb70263$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
med dette:

> [...]
>Musik er flere end 2 toner efter hinanden, og hvordan det SKAL lyde skal man
>vist være en ret højrøvet person, for at tage patent på.

Du har da vist glemt Manowar "Kings of metal"
<http://www.youtube.com/watch?v=wFOpMUO3cfs>
Other bands play -- Manowar KILL!
at tage patent på sound...

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-11 22:54

meddelelse news:4eb6e2d4$0$278$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Men man må i hvert fald sige, at han uden tvivl er den mest alvidende
> person angående hvad der foregår musikalsk i Danmark,

LOL, den mand aner ikke hvad der er foregået de seneste 30 år.

> altså blandt den almindelige dansker.

JA, over 75

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 23:01

> [...]
> meddelelse news:4eb6e2d4$0$278$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> LOL, den mand aner ikke hvad der er foregået de seneste 30 år.

Han har i hvert fald opfattet slagermusikken voldsomme fremgang i Danmark i
disse år.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-11 23:24

meddelelse news:4eb703b2$0$290$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Han har i hvert fald opfattet slagermusikken voldsomme fremgang i Danmark
> i disse år.

Men overset at alt andet har haft større fremgang, nøjagtig ligesom dig.
Sådan et par blinde og døve gamle tosser ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 23:30

> [...]
>
> Men overset at alt andet har haft større fremgang, nøjagtig ligesom dig.
> Sådan et par blinde og døve gamle tosser ;)

Han er ellers meget vel-anset blandt seriøse musikfolk.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 23:32

meddelelsen news:4eb70a7c$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Han er ellers meget vel-anset blandt seriøse musikfolk.

Men altså ikke blandt tonedøve langhårede 68`er hippier

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-11 23:33

meddelelse news:4eb70a7c$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Han er ellers meget vel-anset blandt seriøse musikfolk.

Nej, det var han for 30 år siden. Dagens seriøse musikfolk anser ham for at
være en anakronisme.

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-11-11 23:39

> Nej, det var han for 30 år siden. Dagens seriøse musikfolk anser ham for
> at være en anakronisme.

Så så dine fremmedord...det er Åge du skriver til...men du har ret

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 23:48

> [...]
> meddelelse news:4eb70a7c$0$294$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej, det var han for 30 år siden. Dagens seriøse musikfolk anser ham for

Tænker du ikke på de mere alternative 68-er hippier. De bryder sig nok ikke
meget om ham

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 00:07

meddelelse news:4eb70ea8$0$302$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tænker du ikke på de mere alternative 68-er hippier. De bryder sig nok
> ikke meget om ham

Nej, jeg tænker Tina Dico, Agnes Obel, Sys Bjerre, Simon Kvamm.... ja alle
dem der er de store navne i dag.
Men ok, dem har du (og Mylius) jo nok aldrig hørt om.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 00:20

> [...]
> dem der er de store navne i dag.
> Men ok, dem har du (og Mylius) jo nok aldrig hørt om.

Jeg kender ikke lige navnene. Er de helt vildt kendte?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 15:48

meddelelse news:4eb71626$0$296$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg kender ikke lige navnene. Er de helt vildt kendte?

I rest my case :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 15:51

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4eb71626$0$296$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> I rest my case :)

Mangler du en kasse, eller hvad siger du ?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 15:55

meddelelse news:4eb7f06f$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Mangler du en kasse, eller hvad siger du ?

Ja, en kasse der kan rumme alt det du ikke ved, men jeg kan ikke finde en
der er stor nok

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-11-11 20:47

> Ja, en kasse der kan rumme alt det du ikke ved, men jeg kan ikke finde en
> der er stor nok

Rolig nu...bær over med Åge, han gik ud af 3. klasse, da han skulle ind som
soldat

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 20:58

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Rolig nu...bær over med Åge, han gik ud af 3. klasse, da han skulle ind
> som soldat

1. verdenskrig?

Fra : Allan Krautwald

Dato : 08-11-11 02:09

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> 1. verdenskrig?

Boerkrigen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-11-11 23:38

> LOL, den mand aner ikke hvad der er foregået de seneste 30 år.

Problemet er også, at hans faktuelle fejl omkring det der skete for over 30
år siden

Fra : ASKF

Dato : 07-11-11 01:16

Allan Krautwald ytrede sig i
<4eb70c4d$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

>"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

>Problemet er også, at hans faktuelle fejl omkring det der skete for over 30
>år siden

Kære Allan, læs venligt den sætning du skrev...

Fra : Allan Krautwald

Dato : 06-11-11 23:36

> Og Mylle har vist ikke den største sandhedsværdi, eller overhovedet
> fingeren på den musikalske puls i Danmark. Den smuttede for 25 år siden :)

Forskellen er det han tror han ved og det der faktisk er fakta.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-11 23:52

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> Forskellen er det han tror han ved og det der faktisk er fakta.

.........Jeg er heller ikke helt enig med ham altid, men groft set holder
han os da nogenlunde ajour med tidens udvikling indefor musik.
Han har spillet både Hansidrengen og Helene-pigen. Og idag oktoberfestmusik.
Han er trods alt med på tidens trend med det der tyske
slager som skyller ind over landet.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 00:07

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Forskellen er det han tror han ved og det der faktisk er fakta.

Alzheimer?

Fra : ASKF

Dato : 07-11-11 00:14

Alex Linaa ytrede sig i <4eb6cb9d$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
med dette:

> [...]
>
>Og Mylle har vist ikke den største sandhedsværdi, eller overhovedet fingeren
>på den musikalske puls i Danmark. Den smuttede for 25 år siden :)

Du må ikke dizze Mylle, det var ham som spillede Kraftwerk både i radio
og fjernsyn, før Kim tog over!

Mylle fik endda sine medværter til at spille Ultravox i radioen i 82...

At han så også er til den musik Åge elsker, gør ikke at jeg ringeagter
ham ret meget, for han introducerede mig til Manchester/Birmingham
industrial electronica.

Den industrial stil findes tydligt i Rammstein, og det meste moderne
elektroniske musik, samt en del metal...

Lyt til et banebryedende nummer, som få kender, men ...
"Joy Division - Atmosphere"
<http://www.youtube.com/watch?v=GQSpJfpVHmg&feature=relmfu>

Mylle var den første som spillede den i radioen!

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 00:16

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> Du må ikke dizze Mylle, det var ham som spillede Kraftwerk både i radio
> og fjernsyn, før Kim tog over!

Jamen jeg har stor respekt for Mylle og hvad han gjorde for "den nye musik"
i 60'erne og 70'erne.
Men alt har sin tid, og Mylle har haft sin. Han har været over sidste
salgsdato længe.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 00:22

> [...]
> musik" i 60'erne og 70'erne.
> Men alt har sin tid, og Mylle har haft sin. Han har været over sidste

Nu kan det jo være fordi der stort set ikke er lavet musik i 80-erne,
90-erne og nullerne.
Så er der jo ikke meget at beskæftige sig med.

Hilsen Åge

Fra : ASKF

Dato : 07-11-11 01:05

Åge Halldorsson ytrede sig i
<4eb71699$0$299$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

>"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

>Nu kan det jo være fordi der stort set ikke er lavet musik i 80-erne,
>90-erne og nullerne.
> Så er der jo ikke meget at beskæftige sig med.

Det var jo ikke hvad Alex sagde!

Mylle var banebrydende intil omkring 84, siden da har han bare været
nostalgiger og har ikke opdateret sin smag.

Åge levede du i slut fyrene, så ville du have en moderne og progressiv
smag.

I dag er du bare så meget retro at du end ikke kitch ;-P

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 06:46

> Mylle var banebrydende intil omkring 84, siden da har han bare været
> nostalgiger og har ikke opdateret sin smag.

Han fortæller masser om nyudgivelser. I går snakkede de om den nye cd
"Oktoberfest 2011", med en masse gode navne, bl.a. "Dikdakkers"
Han har da også fortsalt om sprit-nye cder med Helene-pigen og
Hansi-drengen.
Han fortæller masser om ny musik.
Igår fortalte han også og Dolly Partons nye cd.

Hilsen Åge

> Åge levede du i slut fyrene, så ville du have en moderne og progressiv
> smag.
>
> I dag er du bare så meget retro at du end ikke kitch ;-P

Men intreresserer mig meget for ny musik.
Heidis Erben f.eks.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 15:52

meddelelse news:4eb71699$0$299$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nu kan det jo være fordi der stort set ikke er lavet musik i 80-erne,
> 90-erne og nullerne.

Haha, du lyder som min morfar, der ikke mente der blev lavet musik efter Kai
Normann Andersen

Fra : ASKF

Dato : 07-11-11 01:09

Alex Linaa ytrede sig i <4eb71533$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>
med dette:

> [...]
>i 60'erne og 70'erne.
>Men alt har sin tid, og Mylle har haft sin. Han har været over sidste

Yep, siden midt firserne, den første halvdel

Vil man vide noget om dansk piktråd og rock fra før '90, så er mylle et
leksikon, bare synd at han bliver fuld efter 3 glas og så bare vil
snakke og give anekdoter

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-11-11 11:38

> Yep, siden midt firserne, den første halvdel

Hvad mange glemmer er, at han slet ikke lavede radio fra 1977 til omkring
1998. Så fornemmelsen af, at han har været der altid, skal tages med et
stort gran salt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 15:55

> Hvad mange glemmer er, at han slet ikke lavede radio fra 1977 til omkring
> 1998. Så fornemmelsen af, at han har været der altid, skal tages med et
> stort gran salt.

Hvad mange glemmer er at han har været der hele tiden.
Han har bare lavet musik på tv i stedet.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 16:01

http://spademanns.wikia.com/wiki/J%C3%B8rgen_de_Mylius

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-11-11 20:48

> http://spademanns.wikia.com/wiki/J%C3%B8rgen_de_Mylius

Rammende beskrivelse

Fra : ASKF

Dato : 12-11-11 10:43

Allan Krautwald ytrede sig i
<4eb7b507$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>>

>Hvad mange glemmer er, at han slet ikke lavede radio fra 1977 til omkring
>1998. Så fornemmelsen af, at han har været der altid, skal tages med et

Han lavede dog TV efter radioen og var faktisk den første som
præsenterede Kraftwerk og Ultravox videoer på dansk tv.

Husker også hans "video fest shows" som var inspireret af den
sydeuropæiske "bølge" med mange "Itallio Disco" hits. Tror også det var
ham som præsenterede os for Sabrina Salero "Boys Boys Boys" som sjovt
nok var en parodi på shows og vidioer i den "bølge".

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-11 14:01

ASKF <nospam@askf.dk> wrote in

> Tror også det var
> ham som præsenterede os for Sabrina Salero "Boys Boys Boys" som sjovt
> nok var en parodi på shows og vidioer i den "bølge".

Den er da helt sikkert værd at _SE_ ;-D

http://www.youtube.com/watch?v=dnb0swwd6M8

Venligst
Lars

Fra : ASKF

Dato : 12-11-11 19:47

Daxhund ytrede sig i <Ba2dnTJ3ku6c8yPTnZ2dnUVZ8oidnZ2d@giganews.com> med
dette:

>ASKF <nospam@askf.dk> wrote in

>Den er da helt sikkert værd at _SE_ ;-D
>
>http://www.youtube.com/watch?v=dnb0swwd6M8

Ah ja, videoen med alle "nipple slips" som blev banned på tv i de fleste
europæiske lande men som blev et hit i mange år senere på alle
video-jukeboxe

Jeg må tilstå at jeg var totalt fanget af Sandra dengang og synes stadig
hun har en fantastisk stemme: "Maria Magdalena"
<http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs>

Mener det var mylle som introducerede os for hende, mens Kim var totalt
fokuseret på US.
Kan være en erindringsforskydning?

Fra : P. Petersen

Dato : 13-11-11 03:13

"ASKF" skrev i meddelelsen

> [...]

<http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs>

Mener det var mylle som introducerede os for hende, mens Kim var totalt

Never mind om det er en erindringsforskydning.
Jeg tror, at grunden til, at hun fængede så kraftigt, er at videoen på ingen
måder er pornografisk, men er sød, sjov og uskyldig.
De fleste kunne vist identificere sig med et Oooops eller tre.
Virkede ikke vulgært og ja stemmen var også ok.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : ASKF

Dato : 13-11-11 04:17

P. Petersen ytrede sig i <4ebf2792$0$293$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

> [...]
>De fleste kunne vist identificere sig med et Oooops eller tre.
>Virkede ikke vulgært og ja stemmen var også ok.

Videoen blev ikke destromindre forbudt i mange lande

Ikke ret mange ved at både sangen og videoen var en satire/parodi på de
stereotypiske itallienske "hits" og tv-shows.
Jeg fandt først ud af det for ca. 15 år siden, da en italiensk
udvekslingsstuderende fortalte mig det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-11-11 10:44

meddelelse news:4eb6bbad$0$282$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> dansede.
> Hehe. Jeg fandt ud af at mit nye hifi-anlæg kunne spille ret højt.

Ja, men det kan da ikke komme som en overraskelse for dig... Efter som
Schlager & Dansk, er det der sælger bedst, er det i sagens natur, det der
sælges mest af, og derfor, temmeligt sikkert også af alle aldersklasser...
Det kan der vel ikke være noget underligt i...

Det er enhver frit, at spille det musik, de hver især kan lide, også selv om
det krydser grænser, som man måske før troede umulige... Førhen var det
umuligt, at være til både Liva Weel og til Iron maiden... Eller til både
Birthe Kjær og AC/DC....

Hvad Myllemand, som du kalder ham angår... Jamen så har han til tider været
Myllemand, Jørgen Mylius, Jørgen Umulius, Jørgen DeMylius ( Får det til at
lyde som om der var flere af ham ... ) Og det skulle undre mig, om der
var ret mange, der ikke på et eller andet tidspunkt, har været tæt på
brækfornemmelser, bare de hørte hans navn blive nævnt.... Det tror jeg er
umuligt at undgå, efter så mange år i samme branche, og med så meget online
tid, som han trods alt har haft...
Selvfølgelig har han lavet fejl som vel stort set alle har... Selv i hans
Quizzer, har han somme tider selv sat, med de forkerte svar... Men de gange
jeg har oplevet, også været mand nok, til at indrømme det... Så Hatten af
for Mylius.... Han har nu gjort det ganske godt... Også i de tider, hvor jeg
ikke kunne fordrage ham... Det var jo trods alt, ikke hans skyld.

M.V.H....Benny..