Varm chokolade
Fra : Max

Dato : 06-11-11 22:55

Hej

Spørgsmålet omkring chokolade med 99% cacao fik mig til at
tænke på varm chokolade. Er der nogen der har mødt færdig
lavet pulver chokolade der bare skulle tilsættes varmt vand for
at blive til en velsmagende chokolade. Dem jeg har mødt har
haft en tilbøjelighed til at være for søde og smage for lidt af
chokolade, men det kan jo være der findes bedre udgaver
derude, nogen bud ?

Max

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 07-11-11 18:58

Den 06/11/11 22.54, Max skrev:
> Er der nogen der har mødt færdig
> lavet pulver chokolade der bare skulle tilsættes varmt vand for
> at blive til en velsmagende chokolade.

Jeg er ikke stødt på det. Jeg har nu heller ikke søgt aktivt efter det.
Hvis det fandtes, mon ikke vi så havde hørt om det

Mvh . Lars

Fra : Lotte

Dato : 08-11-11 17:12

Chokoladepulver fra Frellsen Chokolade er ganske udmærket.