Danmark og Leverpostej!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 01:42

En æske på størrelse med en sko tøjsæske, en billig wifi sensor,
to indgange/udgange som folk kender fra fiske akvarier og deres luft
pumper,
syntetisk næringssuppe pumpet ind og ud og ellers forseglet

5-20 millioner groet svine levere i et varehus!

Lever uden ophobet grimme metaller (bedste kvalitet), bedste pris,
groet fra lever celler i de absolut bedste svin i landet!

uden industri der masse slagter intelligente livsformer!

strøm,næring,overvågning, høst?

det bliver en genbrugs plastboks, saltvandsopløsning, leverceller gror

hurtigt at halvdelen kan skæres ud rimeligt ofte, og et par "nye"
celler, sprøjtes
ind i resten med en kanyle!

Syntetisk blod!

Medicinal industrien og forskning gror allerede erstatningsdele til
mennesker!

Spørgsmålet er bare om det ikke er bedre med et soya erstatnings
produkt

Krydspost: dk.politik,dk.kultur.mad+drikke

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 01:52

On 6 Nov., 08:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Spørgsmålet er bare om det ikke er bedre med et soya erstatnings
> produkt
>
> Krydspost: dk.politik,dk.kultur.mad+drikke

Hver eneste minut,hver eneste time, hver eneste dag året rundt!

En kasse på åbnes, lever tages ud, kasse renses, ny celler indsættes,
kasses sættes i stativ!
Industri robotter kan gøre det!

Fejl på en kasse, den bliver gået efter, indholdet kasseret eller
gjort til foder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:01

On 6 Nov., 08:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kasses sættes i stativ!
> Industri robotter kan gøre det!
>
> Fejl på en kasse, den bliver gået efter, indholdet kasseret eller

Stregkode på kassen også, kassen lavet af hård plast i to dele!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:10

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:13

On 6 Nov., 09:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Stregkode på kassen også, kassen lavet af hård plast i to dele!
>
> Sane Peter

Rettet en del linjeombrydnings fnidder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:36

On 6 Nov., 09:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Rettet en del linjeombrydnings fnidder!
>
> Sane Peter

Elektronikken bliver simpel, nok bluetooth istedet for wifi,
to-tre sensore, to kapicatatore, to led lys!

(en grøn der indikere strøm, en gul der indikere kapicitator,
ingen lys og den er død/kasseres pga. ingen strøm til bluetooth)

De polymer baserede kapacitatore der er på markedet i dag er så gode
og så billige at man skulle tro der er løgn, tager jeg stikket ud af
min computer
går der næsten et minut før led lampen bag på strømforsyningen
slukker!

Og de er kun beregnet på at tage lidt overspænding og levere lidt en
gang imellem,
for at udglatte tingene lidt, når de tager så lang tid at aflade kan
de sagtens drive bluetooth
og sensore i lang tid, det er jo ikke en mobil telefon, strømforbruget
kommer til at ligge i nærheden
af armbåndsur eller deromkring!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:26

On 6 Nov., 09:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kommer til at ligge i nærheden af armbåndsur eller deromkring!

Postej Lever, fordi det er Postej lavet ud af Lever!

0% Bly,Nikkel,Cadmium,Zink,Kviksølv,Arsenik osv osv.....

Det kunne være jeg burde copyrighte og patentere udtrykket "Postej
Lever!"

Og lade andre bruge navnet for 100.000kr om året!
(penge brugt på vareprøver og laboratorie undersøgelser i løbet af
året!)

Det kan holde liv i Postej! En rekvalme kampagne og så burde den være
hjemme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:33

On 6 Nov., 10:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> året!)
>
> Det kan holde liv i Postej! En rekvalme kampagne og så burde den være

Postej lever - Jern der smager bedre en spinat!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:48

On 6 Nov., 10:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Postej lever - Jern der smager bedre en spinat!
>
> Sane Peter

Gad vide om cremefine eller lignende ikke kunne laves på licens, og
så producere både lever og postej i samme bygning
(det bliver næsten nød til at være syntetisk fløde for at undgå de
ting man vil undgå!)
Så er der mel, evt tilsat fedtstof udover det, bliver raps olie
istedet for spæk!

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/soegnavn.php?sognavn=Leverpostej
(opskrifter på leverpostej)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:55

On 6 Nov., 10:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ting man vil undgå!)
> Så er der mel, evt tilsat fedtstof udover det, bliver raps olie

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=19146
(En opskrift Muslimer også kan bruge)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 03:04

On 6 Nov., 10:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=19146
> (En opskrift Muslimer også kan bruge)
>
> Sane Peter

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=19270
(Grønlandsk - Sæl Leverpostej)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 02:32

> [...]
> året!)
>
> Det kan holde liv i Postej! En rekvalme kampagne og så burde den være

Minimum 80 procent lever!
(Har i set dem i kan købe i forretningen 30-60 procent lever!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 07:36

On 6 Nov., 10:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Minimum 80 procent lever!
> (Har i set dem i kan købe i forretningen 30-60 procent lever!)
>
> Sane Peter

http://www.rosti.com/default_detail_3_20.html

Det er så her man får lavet æskerne vel, når først man er færdig med
sit CAD program!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 07:46

On 6 Nov., 15:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> http://www.rosti.com/default_detail_3_20.html
>
> Det er så her man får lavet æskerne vel, når først man er færdig med
> sit CAD program!
>
> Sane Peter

Så er det bare at finde nogle gode lever celler!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 07:52

On 6 Nov., 15:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Så er det bare at finde nogle gode lever celler!
>
> Sane Peter

Og vælge materiale type til kassen, hvis den skal kunne holde 10-15år

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 08:43

On 6 Nov., 15:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og vælge materiale type til kassen, hvis den skal kunne holde 10-15år
>
> Sane Peter

20-30 kroner for en kasse og 15-30 kroner for elektronik, og leveren
burde
kunne gro´hurtigere end 5-6 måneder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-11-11 12:07

On 6 Nov., 16:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> 20-30 kroner for en kasse og 15-30 kroner for elektronik, og leveren
> burde kunne gro´hurtigere end 5-6 måneder!
>
> Sane Peter

2 måneder, det er 6 gange om året kassen skal håndteres af mennesker
og i en
industri opvaskemaskine, det er 60 gange på 10 år, det skal den kunne
holde til!

Sane Peter