Iggy pop
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-11 06:17

nå men det går nok for år tilbage bed jeg mærke en sang hvor han b.la
synger " I am deeper than the shit I am in .." men jeg kan ikke huske
hvad sangen heder og fra hvilket album den kom ? nogen bud ??

ja ok Google er din ven
Send "I Wanna Live" Ringtone to your Cell

Read more: IGGY POP - I WANNA LIVE LYRICS

så mangler jeg bare albummet :)
--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski

http://www.youtube.com/watch?v=OZMy7qG-Ukw

Fra : ASKF

Dato : 06-11-11 15:27

Bo M Mogensen ytrede sig i <4eb4c6b6$0$289$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

> [...]
>
>ja ok Google er din ven
> Send "I Wanna Live" Ringtone to your Cell
>

>Read more: IGGY POP - I WANNA LIVE LYRICS

Skal lede lidt i arkivet, for jeg kan heller ikke huske den.

Iggi har i øvrigt udgivet noget nyt i år, sammen med The Stoges.
De er kun næsten lige så fede som for 30 år siden da de var pre-punk men
viste vejen: <http://www.youtube.com/watch?v=y4hPnZUMBwA> (6.16 nævner
han i øvrigt Danmark )
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-11-11 11:10

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Iggy pop, var det ikke David Bowie ?

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 07-11-11 16:10

"Benny Mortensen" skrev i meddelelsen

"

Iggy pop, var det ikke David Bowie ?

M.V.H....Benny..

????

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-11 16:57

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Iggy pop, var det ikke David Bowie ?
> ????

Mon ikke han mener Ziggy Stardust?

Fra : P. Petersen

Dato : 07-11-11 18:10

"Alex Linaa" skrev i meddelelsen

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> Iggy pop, var det ikke David Bowie ?
> ????

Mon ikke han mener Ziggy Stardust?

Ja, kan jo være.
Eller blander det måske lidt sammen med, at Bowie er den, der virkelig
søsatte Iggys karriere ved at skrive materiale og producere albummene
The Idiot og Lust for Life.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-11-11 16:23

> [...]
> Eller blander det måske lidt sammen med, at Bowie er den, der virkelig
> søsatte Iggys karriere ved at skrive materiale og producere albummene

Jamen jeg ved ikke om jeg blander noget sammen, jeg kan bare huske, at da
Brick by Brick blev lanceret, var det da lige før man nævnte Bowie's navn
mere end Iggy Pop... Og jeg kan da høre, at min hukommelse da ikke spiller
mig et totalt puds... Bowie var da ikke helt uden forbindelse til dem

M.V.H....Benny..

Fra : ASKF

Dato : 12-11-11 10:31

> [...]

>ja ok Google er din ven
> Send "I Wanna Live" Ringtone to your Cell
>

>Read more: IGGY POP - I WANNA LIVE LYRICS

Da ingen af de andre "Iggy kendere" har svaret får du svaret her:
Album er "Naughty Little Doggie" fra 1996
<http://en.wikipedia.org/wiki/Naughty_Little_Doggie>
og jeg må tilstå at den ikke er blandt mine vinyler, den sidste der er
"American Ceacar" og året efter "døde" min vinyl-pusher og jeg har ikke
fået samlet op på mange kunstnere siden, da de "musik" forretninger jeg
har forhørt mig i tager ublu priser for at bestille vinyl hjem til mig.