Bond 23 - update fra pressekonference
Fra : Zeki

Dato : 03-11-11 13:23

Officiel pressekonference i dag i London. Kort resumé:

Som jeg tidligere skrev her i gruppen bliver titlen "SKYFALL"

Javier Bardem og Ralph Fiennes bliver skurke. Bérénice Marlohe og Naomie
Harris bliver Bond-piger og Albert Finney er også med og instruktøren er Sam
Mendes ('American Beauty')

Craig vil have i det mindste én scene i bar overkrop Filmen kommer til at
foregå i Kina, Tyrkiet og Skotland, har masser af action og får
verdenspremiere nov 2012.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-11-11 13:53

Zeki skrev:

> [...]
>
> Craig vil have i det mindste én scene i bar overkrop Filmen kommer til at
> foregå i Kina, Tyrkiet og Skotland, har masser af action og får

Det lyder meget godt. Især skurkene. Hvad er Finneys rolle?

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Zeki

Dato : 03-11-11 14:07

> Det lyder meget godt. Især skurkene. Hvad er Finneys rolle?

Det valgte de bevidst at holde hemmeligt. Mit gæt: den onde overskurk som
overlever (for at være med igen i en kommende).

Plottet so far (officiel synops):

"Bond's loyalty to M is tested as her past comes back to haunt her. As MI6
comes under attack, 007 must track down and destroy the threat, no matter
how personal the cost."

Fra : Zeki

Dato : 03-11-11 14:12

"Zeki" <zeki@dk> skrev i en meddelelse

> Det valgte de bevidst at holde hemmeligt. Mit gæt: den onde overskurk som
> overlever (for at være med igen i en kommende).

Korrektion: Her var det Ralph Fiennes jeg tænkte på.

Jeg tror Finney har noget med lokaliteten i Skotland at gøre, jvf hans tykke
accent. De ville i hvert fald ikke ind på hvad hans rolle konkret var. De
ville heller ikke uddybe Ralph Fiennes rolle, ud over at han er en form for
"skurk."

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 03-11-11 16:29

Zeki skrev:

> Korrektion: Her var det Ralph Fiennes jeg tænkte på.
>
> Jeg tror Finney har noget med lokaliteten i Skotland at gøre, jvf hans tykke
> accent. De ville i hvert fald ikke ind på hvad hans rolle konkret var.

Albert Finneys accent er vel ikke skotsk, men jeg tænkte også, at han
kunne have noget at gøre med den personlige vinkel, som nævnes i synopsen.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Zeki

Dato : 03-11-11 17:41

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Albert Finneys accent er vel ikke skotsk

Men han er god til at anlægge forskellige accenter i sine film. En god
skuespiller.