svineskank igen
Fra : Aksel

Dato : 02-11-11 17:15

For nogle uger siden stegte vi nogle svine skanker, som blev meget
velsmagende. jeg vil gerne lave dem igen, men kan ilkke finde den
specielle opskrift, som vi brugte. Den involverede tilsætning af mørk øl
og stegning det sidste kvarter ved 250 grader, som gav en fin, sprød svær.
Er der nogen, som kan komplettere opskriften?
Mvh
Aksel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-11-11 19:32
Fra : Kim Schulz

Dato : 02-11-11 22:55

On 11/02/2011 05:15 PM, Aksel wrote:
> [...]
> og stegning det sidste kvarter ved 250 grader, som gav en fin, sprød svær.
> Er der nogen, som kan komplettere opskriften?

Ved ikke om det er den du søger, men der ligger en fremragende opskrift
inde på www.gastromand.dk