Samsung Galaxy S og feature der kan gemme ~
Fra : mogens

Dato : 01-11-11 17:13

Hej derude!
Har fået min søns aflagte Samsung Galaxy S, som jeg har siddet og
rodet med de sidste par dage. Savner virkelig hårdt et program, som
kan opbevare alle mine passwords, kontonumre, pinkoder, policenumre
o.a. nødvendigt skrammel. Før smartphonen var det jo nærmest en
standard ting at der i telefonernes software var sådan et program,
hvor man kunne gemme sine personlige oplysninger. Mappen krævede så et
enkelt password for at åbne. Synes ikke at jeg kan finde det i
telefonens indstillinger ell. andre steder. Har jeg overset noget?
Ell. skal jeg have en app. som kan det jeg efterspørger? I givet fald
hvilken? Det skal ikke være en pinkodehusker, da mine oplysninger
virkelig er en blandet landhandet.
På forhånd tak
bedste hilsner
Mogens

Fra : Børge

Dato : 02-11-11 09:12

"mogens" <maavenz@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Mogens

Kører den Android ?

Så findes der en hel del gratis programmer der kan det på Android marked.

Fra : mogens

Dato : 02-11-11 06:46

On 2 Nov., 09:12, "Børge" <børgeogbennystourguides@børgeogbenny.com>
wrote:
> [...]
>
> Kører den Android ?
>
> Så findes der en hel del gratis programmer der kan det på Android marked.

Vil det sige at telefonen ikke har denne, forholdsvis simple, feature
indbygget?
Kan nogen her anbefale en passende app som er nem at gå til?
Har hentet en app., der hedder Password Potection. Forstår nada af
hvordan det skal bruges!
Er 60+, så denne smartphone og alle de underlige apps, er måske
liiiige i overkanten af min forståelsesramme.

Bedste hilsner
Mogens

Fra : Erling

Dato : 02-11-11 15:32

Følgende er skrevet af mogens:

> [...]
> hvordan det skal bruges!
> Er 60+, så denne smartphone og alle de underlige apps, er måske
> liiiige i overkanten af min forståelsesramme.

Prøv at på telefonens Android marked efter "password".
Jeg fik en hel del, men har ikke prøvet at hente nogen af dem.
Prøv selv - der er en del gratis - det sker der ji ikke noget ved.
Jeg har selv en Samsung Galaxy S - og er 60++ :)
/Erling

Fra : Erling

Dato : 02-11-11 15:43

Erling kom med denne ide:
> [...]
> Prøv selv - der er en del gratis - det sker der ji ikke noget ved.
> Jeg har selv en Samsung Galaxy S - og er 60++ :)

Kan ligetilføje, at jeg har prøvet at installere Password Safe Pro.
Den ser ret nem ud at gå til og er på dansk.
/Erling

Fra : jk

Dato : 02-11-11 15:43

On Tue, 1 Nov 2011 16:13:00 -0700 (PDT), mogens <maavenz@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Ell. skal jeg have en app. som kan det jeg efterspørger? I givet fald
>hvilken? Det skal ikke være en pinkodehusker, da mine oplysninger

Er du rigtig klog ? Husk også at gemme NemID papkortet i scanning
også. Så er alle data der for en evt. hacker.

ja, undskyld