Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ditlev tager røven på aktionærene
Fra : Knud

Dato : 31-10-11 18:21

SKRIIIIIG SKRIIIIIIG BUU-HUUUUU næsten 25% nedgang på aktierne på 8 timer !

Det ligner en Pandora i mindre målestok.

I bagklogskabens....blah blah ,skulle man selvfølgelig have solgt i fredags.
Jeg overvejede også ,da mit tab var minimeret til ca. 2800 kr. Nu er det på
små 10.000 kr IGEN

Men jeg lod være da jeg læste om kæmpe ordrettilgang ( nogle op til 2
milliarder )i torsdag og fredags . Det lugter sgu lidt, at Ditlev så
offentliggøre en kraftig nedjusteringe , søndag aften, efter at have spillet
på bongo-tromme om hvor "helt vildt godt" det går. Mine ord ikke Ditlevs

Nå. Easy come , easy go. Jeg venter på en optur igen og sælger alle min
aktier og vender ALDRIG tilbage til Vestas.

YES - Ditlev : du er sgu en kræmmer.

Fra : Kurd

Dato : 31-10-11 23:17

"Knud" <ingen@ingen.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nå. Easy come , easy go. Jeg venter på en optur igen og sælger alle min
> aktier og vender ALDRIG tilbage til Vestas.

Tihi. Lærer du det aldrig?

Fra : Knud

Dato : 31-10-11 23:22

"Kurd" <Kurd@kurd.xy> skrev i meddelelsen

> "Knud" <ingen@ingen.ru> skrev i en meddelelse

> Tihi. Lærer du det aldrig?

Nu er det aktier jeg købte før du begyndte at mobbe mig