Sætte mere RAM i en Synology DS-211j
Fra : -= bgn =-

Dato : 30-10-11 13:29

Jeg overvejer indkøb af Synology DS-211J
http://dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=DS211J

På hjemmesiden står der bl.a.:
Intern hukommelse 128 MB
Hukommelsestype DDR 2
Maximum intern hukommelse 6 GB

Jeg kan ikke finde nogen vejledning på hvordan jeg kan opgradere en Synology
DS-211J til 6GB RAM.
I manualen til produktet står der intet.

På forhånd tak
Bo Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 30-10-11 16:35

Den 30-10-2011 13:28, -= bgn =- skrev:
> [...]
> Hukommelsestype DDR 2
> Maximum intern hukommelse 6 GB
>
> Jeg kan ikke finde nogen vejledning på hvordan jeg kan opgradere en

Det er fordi at du ikke kan.

Jeg kan ikke finde noget med "maximum intern hukommelse 6 GB" på
Synologys hjemmeside. Kun at den interne maximale HHD kapacitet er på 6 TB.

Mogens

Fra : -= bgn =-

Dato : 30-10-11 17:20

"Mogens" skrev i meddelelsen

Den 30-10-2011 13:28, -= bgn =- skrev:
> [...]

Jeg kan ikke finde noget med "maximum intern hukommelse 6 GB" på
Synologys hjemmeside. Kun at den interne maximale HHD kapacitet er på 6 TB.

Falsk reklame fra Dataworld altså.

Bo

Fra : Henning

Dato : 30-10-11 18:00

On Sun, 30 Oct 2011 17:20:08 +0100, "-= bgn =-"
<privatadgang@gmail.com> wrote:

>--

Hvordan "falsk reklame"? Kan du ikke smide linket til hvor det står
beskrevet?

Fra : Rado

Dato : 30-10-11 18:31

On Sun, 30 Oct 2011 18:00:06 +0100, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

>Hvordan "falsk reklame"? Kan du ikke smide linket til hvor det står
>beskrevet?

http://dataworld.dk/product_card.php?prod_nr=DS211J

De har vist lavet en bommer her...

..
--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer