Kontakter fra nokia/symbian til android
Fra : Leif Neland

Dato : 29-10-11 20:29

Hvordan kan jeg flytte kontakter fra en Nokia/sybian til en samsung
android?

Uden at kopiere via simkortet, så bliver de jo molestreret med at
fastnet,mobil og arbejdsnummer for en kontakt bliver til tre kontakter
med et nr hver.

Leif

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-10-11 21:29

On 2011-10-29 19:29:15 +0000, Leif Neland said:

> [...]
>
> Uden at kopiere via simkortet, så bliver de jo molestreret med at
> fastnet,mobil og arbejdsnummer for en kontakt bliver til tre kontakter

I gamle dag, for ca to år siden var der en service der hed www.zyb.com,
den kunne fikse det, men den findes ikke mere.

Findes der et alternativ?

Hvad med Outlook?

H.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 30-10-11 02:28

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev
> Hvordan kan jeg flytte kontakter fra en Nokia/sybian til en samsung
> android?

Flyt kontakter til gmail med Google Sync,
og brug dine kontakter direkte fra gmail i android.
http://www.google.com/mobile/sync

eller

Flyt dine kontakter til memotoo og flyt dem fra memotoo
til gmail eller til din telefon
http://www.memotoo.com

eller

Importer/eksporter via windows
http://youtu.be/ZGb39w7X9aM

eller

Importer/eksporter via SD-kort
http://kortlink.dk/internoetics/9vre

eller

http://goo.gl/BQQwr

Vh.
Mark

Fra : Leif Neland

Dato : 30-10-11 14:29

Den 30-10-2011 02:27, Mark Beaumont skrev:
> "Leif Neland"<leif@neland.dk> skrev
>
> Flyt kontakter til gmail med Google Sync,
> og brug dine kontakter direkte fra gmail i android.
> http://www.google.com/mobile/sync

Det blev den løsning.

Leif