Imponerende
Fra : Ulla

Dato : 28-10-11 00:30

Hej i gruppen igen

Jeg takker så mange gange for hjælpen, det er altså imponerende al den hjælp
man kan få og selv give videre her i dette forum og alle de andre grupper.
jeg er bare så glad for den hjælp i ydet mig
ha en dejlig weekend som jeg
VH Ulla

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-10-11 13:08

Den 28-10-2011 01:30, Ulla skrev:
> [...]
> man kan få og selv give videre her i dette forum og alle de andre grupper.
> jeg er bare så glad for den hjælp i ydet mig

Kultur grupperne er helt klart de bedste og mest velfungerende grupper
på Dansk news folk er som regel hjælpsomme i det omfang det er er muligt

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd
http://alturl.com/nbj6g Charles Bukowski