Mindst 3 meter langt kabel til iPhone
Fra : Lars Thomsen

Dato : 25-10-11 19:58

Kender nogen et sted hvor man kan købe et langt "normalt" iPhone kabel (usb
i den ene ende og iPhone stik i den anden). Jeg vil gerne have det mindst
tre meter langt, men som standard er de kun 1,2 meter

Lars

Fra : Henning Wangerin

Dato : 25-10-11 20:12

Den 25-10-2011 20:58, Lars Thomsen skrev:
> Kender nogen et sted hvor man kan købe et langt "normalt" iPhone kabel (usb
> i den ene ende og iPhone stik i den anden). Jeg vil gerne have det mindst
> tre meter langt, men som standard er de kun 1,2 meter

Om ikke andet kan du mange steder få et usb forlængerkabel. Der burde
ikke være noget problem i at forlænge kablet op til 5 meter.

Det er et enkelt hit på ebay:
http://www.ebay.de/itm/Griffin-3-Meter-USB-Dock-Kabel-iPhone-iPad-/250892215057?pt=DE_iPad_Tablets_PCs_Zubeh%C3%B6r&hash=item3a6a576311

Skal du længere ud skal du have et aktivt kabel, og i praksis er 5 meter
kabel med en indbygget 1-ports hub.

/Henning

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-11 20:12

http://www.dealextreme.com/p/usb-data-charging-cable-for-ipad-iphone-320cm-length-81120

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Thomsen

Dato : 26-10-11 06:30

Tak for begge svar - brugbare begge to.

Lars

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-10-11 09:21

Lars Thomsen kom med denne ide:
> [...]
> den ene ende og iPhone stik i den anden). Jeg vil gerne have det mindst tre
> meter langt, men som standard er de kun 1,2 meter

http://www.pcworld.dk/galleri/20_gadgets?o=11

Hans
www.zofiaoghans.dk