Lidt info om motorproblemer.
Fra : Harding E. Larsen

Dato : 27-10-11 04:06

Der har gennem den sidste tid være diskussioner vedr. motorer,
dieselpest m.m. her i gruppen.

I det nyeste nummer af B-31 bladet har jeg lavet nogle artikler om
disse emner.
Der er tre artikler: "Stigende motortemperatur", "Forurenet dieselolie
- dieselpest m.m.", og "Lidt om vinterkonservering".

B-31 Bladet kan ses her:

https://skydrive.live.com/?cid=385b351f0fa74290&sa=441755762#!/view.aspx?cid=385B351F0FA74290&resid=385B351F0FA74290%21992

Mvh/Harding

Fra : Torben Pd 57 Sirius

Dato : 28-10-11 15:56

On 27 Okt., 12:05, "Harding E. Larsen" <hard...@larsen.tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
> Der er tre artikler: "Stigende motortemperatur", "Forurenet dieselolie
> - dieselpest m.m.", og "Lidt om vinterkonservering".

Hej Harding

Tak for nogle gode tips.

God vind
Torben