Conti TS830 larmer en smule mere end det g~
Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 26-10-11 19:47

Hej gruppe,

Jeg har lige fået monteret nye Conti TS830 som erstatning for de gamle
TS810 som var faldet for aldrdomsgrænsen.
Jeg synes at de nye ikke er helt så støjsvage som de gamle var - det er
ligesom om der er en svag rumlen ved visse hastigheder i forhold til
hvad jeg husker fra de sidste år.
Er det bare mig som drømmer, eller er der andre som har gjort samme
observation ?
Det er ikke noget som generer, bare noget som jeg har lagtt mærke til.

Andreas M. Hansen

Fra : Henning

Dato : 26-10-11 19:57

On Wed, 26 Oct 2011 20:47:03 +0200, Andreas Møller Hansen
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>observation ?
>Det er ikke noget som generer, bare noget som jeg har lagtt mærke til.
Er det ikke bare fordi der er mere mønster på dækket? Vent et par år,
så er de nye også kørt til

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 27-10-11 21:55

Den 26/10/11 20.57, Henning skrev:
Er det ikke bare fordi der er mere mønster på dækket? Vent et par år,
> så er de nye også kørt til

Jeg tror du er inde på noget af det rigtige..

Andreas M. Hansen

Fra : Henrik B.

Dato : 27-10-11 08:52

> [...]
> jeg husker fra de sidste år.
> Er det bare mig som drømmer, eller er der andre som har gjort samme

Jeg har kørt/kører med TS830 på to forskellige biler. På ingen af dem høres
dækkene synderligt - ihvertfald ikke mere end de Conti sommersutter der sad
på.
TS830 har omdrejningsretning - er de vendt korrekt?

--
S till
A live

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 27-10-11 21:53

Den 27/10/11 09.52, Henrik B. skrev:
> Jeg har kørt/kører med TS830 på to forskellige biler. På ingen af dem
> høres dækkene synderligt - ihvertfald ikke mere end de Conti
> sommersutter der sad på.
> TS830 har omdrejningsretning - er de vendt korrekt?

Joh de drejer skam alle 4 i den rigtige retning - i hvert fald når jeg
ikke bakker

Nu udtrykte jeg mig nok heller ikke helt korrekt i mit indlæg.

De er bestemt ikke støjende - de er mere stille end mine Sportscontact 2
sommerdæk.
Jeg synes bare at de har et anderledes lydbillede end jeg husker de
gamle TS810 - men mønsteret er jo også anderledes, og min hukommelse
omkring hvordan jeg husker de gamle er nok heller ikke den bedste.

Andreas M. Hansen