Hvad sker der lige for folk?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 25-10-11 20:52

Kører nordpå, fra Århus mod Randers, med ca. 150 hvor man må køre 130,
ligger i indersporet og efter at et par "hurtigløbere" har passeret mig til
venstre trækker jeg ud til venstre for at overhale en langsommere personbil.

Efter "hurtigløberne" kommer der åbenbart en efternøler, ca 100 m bag dem
som bliver voldsomt utilfreds med at jeg blokere hans jagt på
"hurtigløberne" og han flipper helt ud. Efter at han har passeret mig
trækker han ind foran mig med sin store sølvgrå 525 BMW stationcar og træder
på bremsen, samtidig med at hele registeret af fornærmende håndtegn flyver
mod mig.

Efterfølgende følger han mig de næste 20 km til Randers mens han genre mig,
selv efter at jeg sætter farten ned er han der stadig.
Manden må jo betegnes som bimlende sindssyg.
Heldigvis er det ikke ofte at jeg møder idioter af hans karat, men hold da
op det har gjort indtryk på mig.

Hvordan er jeres oplevelser? er det samme skuffe eller er jeg bare uheldig?

Mvh

KA

Fra : Jakob

Dato : 25-10-11 21:17

> Hvordan er jeres oplevelser? er det samme skuffe eller er jeg bare uheldig?

Du er nok bare uheldig, det er meget sjældent jeg møder sådanne typer.
Jeg oplevede dog i sidste måned at en stakkel kastede affald ud af
sideruden på motorvejen mens jeg lå bagved. Han mente åbenbart at jeg lå
for tæt på, hvilket kun skyldtes at han trak ud i overhalingsbanen lige
foran mig, så jeg måtte træde hårdt på bremsen.

Det er mit indtryk at folk der reagerer så underligt/voldsomt i
trafikken har seriøse problemer i "virkeligheden", hvor de så bevidst
eller ubevidst afreagerer i trafikken.

Mvh
Jakob

Fra : Henning

Dato : 25-10-11 21:17

On Tue, 25 Oct 2011 21:52:04 +0200, "Klaus Andersen"
<klaus_andersen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Efter "hurtigløberne" kommer der åbenbart en efternøler, ca 100 m bag dem
Dvs. du trækker ud til overhaling, når der ligger en bil mindre end
100 meter, som er i gang med at overhale? Med 150 km i timen - så
beder du sgu selv om det!

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-11 21:54

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message news:4ea71363$0$300$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hvordan er jeres oplevelser? er det samme skuffe eller er jeg bare uheldig?

Oplever det nogle gange om året.
Sidst fulgte idioten efter mig, helt hjem til min indkørsel. Ham om det, jeg kunne
ikke være mere ligeglad hvis han vil tage den omvej.
Han valgte endda at holde ved min indkørsel i et par minutter før han åbenbart
besindede sig.

Han blev sur fordi jeg overhalede ham et sted hvor jeg måtte. Hvor han så prøvede
at gasse op, men ikke kunne stoppe min overhaling. Han valgte så at overhale
mig 2 min. efter hvor der kom modkørende osv. mens han flippede mere og mere
ud over at jeg tillod mig at overhale ham tidl.

--
Tom