Reggae på steroider
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 19:15

Tjek lige Skindred, hvis I er til både reggae og metal:
http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU
Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.

/Alex

Fra : Max

Dato : 23-10-11 19:20

Hej Alex

> Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.

Blandingen fungere overhovedet ikke i mine øre, noget opskruet
lidt larmende musik syntes jeg.

Jeg beholder min tilbagelænede reggae

Rat Race - BOB MARLEY
http://www.youtube.com/watch?v=dCE3Ge4bCLk

Max

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-11 19:23

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Tjek lige Skindred, hvis I er til både reggae og metal:
> http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU
> Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.
>
> /Alex

Meget apropos blandinger der virker, eller ikke virker ...

/thomas

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-11 19:50

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> Tjek lige Skindred, hvis I er til både reggae og metal:
> http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU
> Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.

Hvor er det reggae henne ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 19:57

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det reggae henne ?

Mellem 0:00 og 3:21 ;)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-10-11 20:12

Alex Linaa skrev:

>Mellem 0:00 og 3:21 ;)

Det minder om Åges defination på slager

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 22:08

> Det minder om Åges defination på slager

Jamen for pokker, hvis man ikke kan høre reggae-inspirationen i hele
nummeret, så kan man ikke høre den. Så nytter det jo ikke noget at jeg
udpeger et bestemt sted, for det ligger bag det hele, dog godt gemt.

Fra : P. Petersen

Dato : 23-10-11 20:58

"Alex Linaa" skrev i meddelelsen

Tjek lige Skindred, hvis I er til både reggae og metal:
http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU
Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.

/Alex

Sgu ikke lige min kop te, men musikdelen er fed nok.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-10-11 09:44

> Tjek lige Skindred, hvis I er til både reggae og metal:
> http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU
> Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.
>
> /Alex

Den tror jeg alligevel skal bruge lidt tid på at bundfælde sig...
Vist ikke lige min kop te..

M.V.H....Benny..

Fra : Ib

Dato : 26-10-11 20:18

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> Tjek lige Skindred, hvis I er til både reggae og metal:
> http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU
> Det er faktisk en ganske velgennemført blanding synes jeg.

Fantastisk, det bliver jeg i godt humør af. Har aldrig hørt om dem før, men
det var et vellykket møde, synes jeg. Power og energi, det kom ihvertfald ud
over scenekanten på min indre scene.
Tak for et godt indslag.

--

Ib