Metallica når nye lavpunkter
Fra : Steen

Dato : 23-10-11 11:35

Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
skingrende skør...
http://www.loureedmetallica.com/
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-11 12:07

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
> skingrende skør...
> http://www.loureedmetallica.com/

heh, nej jeg tror også jeg springer over :)

/thomas

Fra : P. Petersen

Dato : 23-10-11 13:55

"Steen" skrev i meddelelsen news:j80ql6$44p$1@dont-email.me...

Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
skingrende skør...
http://www.loureedmetallica.com/
--
Steen

Ja, de klæder bestemt ikke hinanden.
Underligt makkerskab.
Som at blande olie og æg.
Her kommer der bestemt ikke Bearnaise ud af resultatet.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-11 14:55

P. Petersen <psp@ka-net.dk> wrote:

> [...]

> Underligt makkerskab.
> Som at blande olie og æg.
> Her kommer der bestemt ikke Bearnaise ud af resultatet.

Hele humlen i et smarbejde mellem kunstere med to meget forskellige
stilarter er jo at de begge skal ændre sig. Det nytter jo ikke at
Metallica bare er Metallica og Lou Reed bare er Lou Reed .. der skal
mere til.

Og med det faktum i mente at Metallica jo faktisk _har_ lavet en
"blanding" meget meget større held tidligere*, så forstår jeg ikke det
her projekt.

/thomas

* S&M

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 16:32

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
> skingrende skør...
> http://www.loureedmetallica.com/

Holy crap, det lyder som 2 lydspor der tilfældigvis er i samme toneart, men
som ellers ikke har noget med hinanden at gøre, smasket ned i en blender.
Det giver absolut ingen mening

/Alex

Fra : -=JF=-

Dato : 23-10-11 18:10

On 2011-10-23 15:32:29 +0000, Alex Linaa said:

> Holy crap, det lyder som 2 lydspor der tilfældigvis er i samme toneart,

Nøjsgtigt hvad jeg tænkte!
Der er ikke noget som helst der binder de to sammen!!

Grimt når det er værst!

--
Mvh. John

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 24-10-11 17:52

-=JF=- wrote:

> Grimt når det er værst!

for slet ikke at tale om det amatør-agtige guitarforspil i "Brandenburg
Gate"...
det er da totalt ulideligt at lægge øre til - men ok... så er niveauet da
ligesom lagt for resten af skiven...

Rasmus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-11 18:29

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Holy crap, det lyder som 2 lydspor der tilfældigvis er i samme toneart,
> men som ellers ikke har noget med hinanden at gøre, smasket ned i en

Helt enig - og det støjer ad Hælvede til. Popmusic når det er værst.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-11 19:08

meddelelse news:4ea44ec5$0$283$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Helt enig - og det støjer ad Hælvede til. Popmusic når det er værst.

Nu er det jo kun Lou Reed der opererer indenfor popgenren.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-11 20:32

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4ea44ec5$0$283$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nu er det jo kun Lou Reed der opererer indenfor popgenren.

Jeg kender kun dete ene hit med ham. Siden røg han vist ud i glemslen.
http://www.youtube.com/watch?v=qkwD261MHsc

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-11 09:45

meddelelse news:4ea46bbb$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg kender kun dete ene hit med ham. Siden røg han vist ud i glemslen.
> http://www.youtube.com/watch?v=qkwD261MHsc

Mon ikke dette er et lige så stort hit:
http://www.youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y

Ellers er der jo hele tiden med Velvet Underground

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-11 17:15

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4ea46bbb$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Mon ikke dette er et lige så stort hit:
> http://www.youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y

Den har jeg aldrig hørt før

> Ellers er der jo hele tiden med Velvet Underground

Og dem kender jeg ikke

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-10-11 16:50

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
> skingrende skør...
> http://www.loureedmetallica.com/
> --
> Steen

"Lou Reed", det navn kan jeg huske fra 70-erne. Da lavede han en sang som
blev woldsomt populær. Behøves jeg at sige "Walk on the wild side".
Den var et kæmpehit.

Det andet du kom med her, er noget infantil larm, der lyder som det
sædvanlige popmusic.

Hilsen Åge

Fra : Fister

Dato : 23-10-11 19:35

Steen formulated the question :
> Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
> skingrende skør...
> http://www.loureedmetallica.com/

Jeg har fulgt deres skriverier på Facebook, har endnu ikke hørt det,
men har tænkt mit...
Jeg tror ikke at jeg behøver at høre det
Kai

Fra : Peter Heide

Dato : 23-10-11 19:47

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
> [...]

Den udgivelse er en kandidat til årets værste udgivelse . Hvis jeg var
Metallica ville jeg skyndsomt trække skiven tilbage INDEN den bliver
udsendt. Eller i det mindste lægge den ud som gratis download . Man kan ikke
tage penge for den rædsel. Lou Reeds karriere er alligevel slut, så han er
sikkert ligeglad.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-10-11 09:48

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Metallica/Lou Reed opnår nærmest verdensrekord i at gå fra genial til
> [...]

Der er tider, hvor det er bedre IKKE at udgive noget...

gad vide om vi ikke lige har mødt et.

M.V.H....Benny..