Kradsetræ til 320 cm?
Fra : Henning

Dato : 23-10-11 15:40

Vi skal bruge et klatretræ til en temmelig høj stue, 320 cm.
Kan jeg bare købe f.eks. denne
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/over_260_cm/182444
og supplere med en ekstra stamme på 50-60 cm? Eller bliver det for
ustabilt?

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 24-10-11 12:14

Den 23-10-2011 16:39, Henning skrev:
> [...]
> http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/over_260_cm/182444
> og supplere med en ekstra stamme på 50-60 cm? Eller bliver det for

Jeg er personale for katte, som har

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/over_260_cm/182443
De er meget tilfredse.

Det virker sådan, at den øverste del kan skrues op og ned, så den er i
spænd mod loftet. Det vil ikke umiddelbart fungere, hvis loftet er for
højt oppe. Det er nok også svært at gøre det stabilt.

Men hvis den ene side står op ad en væg, kunne man måske finde noget at
fastgøre det til?

Bjarne

Fra : Anelise

Dato : 24-10-11 13:56

> [...]
> http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/over_260_cm/182444
> og supplere med en ekstra stamme på 50-60 cm? Eller bliver det for

Jeg kan anbefale dette firma

http://www.jekas.dk/Webshop/Category/4855-1-522/

hvor du kan få lavet et klatretræ helt efter dine ønskede mål.
Jeg har deres model Pegas, som står i en overdækket kattegård på 4. år, og
som ser ud til at kunne holde mange år endnu.
Det er ikke markedets billigste, men kvaliteten er i top.
De er utroligt søde og hjælpsomme, når man ringer til dem.
NB: jeg har ingen økonomiske interesser i firmaet, men er blot en ovenud
tilfreds kunde.
Mvh Anelise

Fra : Allan G

Dato : 26-10-11 16:19

> [...]
> http://www.zooplus.dk/shop/kat/kradsetrae/kattemiljoe/over_260_cm/182444
> og supplere med en ekstra stamme på 50-60 cm? Eller bliver det for

Hej Henning

Ja køb da klatretræ til miver´ne

Du skriver intet om vægten på katten, det betyder lidt, meget . for
holdbarheden på klatretmiljøet.

Der er flerer steder der sælger gode stumper til klatremiljøer, ja hvis man
selv vil designe eller hvis kattene har dræbt klatretræet Hehe ja jeg er
en af dem der har købt nye stolper til et klatremiljø-

Så ku jeg lærer det. mente mine katte.

Så køb, og byg viderer når det går galt

Mvh Allan