Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket program, til import?
Fra : Søren Jakobsen

Dato : 19-10-11 11:08

Hej,

Hvilket program kan anbefales, til at importerer billeder således at
de kommer til at ligge i en mappe, navngivet den dato de er optaget?
Eks således at er jeg tre dage på fototur, og importeret billederne,
får jeg tre mapper, en for hverdag?

Mvh

Søren

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-10-11 20:34

Windows kan selv gøre det.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 20-10-11 16:51

Jens Peter Karlsen wrote:
> Windows kan selv gøre det.

gyser ved tanken... :-/

Rasmus

Fra : j.val

Dato : 20-10-11 14:11

Picasa

Fra : Grethe Hoff

Dato : 20-10-11 15:43

"j.val" <jv@jvk> skrev i en meddelelse
> Picasa

Enig!

Fra : Leif

Dato : 20-10-11 21:51

"Søren Jakobsen" <togfoto@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Bruger Nokia PC Suite til min mobiltlf - ved inte om lign er tilstede
for alm. fotomaskiner og pcere.......
/Leif

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-11 09:24

"Søren Jakobsen" <togfoto@gmail.com> wrote in message
[...]

-------------------------------
Det kan dette program http://www.breezesys.com/Downloader/index.htm . Jeg
bruger det præcis som du beskriver dine ønsker.

Fra : Id

Dato : 17-11-11 20:52

Den 21-10-2011 10:24, Sven Lindhardt skrev:

> [...]
> Det kan dette program http://www.breezesys.com/Downloader/index.htm .
> Jeg bruger det præcis som du beskriver dine ønsker.
Hej.
Kan man med dette program flytte vilkårlig rundt på sine billeder, og
gemme dem i den rækkefølge man nu har placeret dem.? Hvis du forstår
hvad jeg mener, denne funktion gik tabt med Windows 7.
Mvh
Hjc