Stafetten.
Fra : P. Petersen

Dato : 18-10-11 09:19

Er stafetten helt død?
Mener det er Thomas, der skal finde et emne.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-10-11 11:48

P. Petersen <psp@ka-net.dk> wrote:

> Er stafetten helt død?
> Mener det er Thomas, der skal finde et emne.

doh! ... ja, der kom en weekend i vejen. Jeg går i tænkeboks

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-11 12:45

http://www.youtube.com/watch?v=-kUsNknh1AQ

Fra : P. Petersen

Dato : 19-10-11 02:01

"Alex Linaa" skrev i meddelelsen

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> doh! ... ja, der kom en weekend i vejen. Jeg går i tænkeboks

http://www.youtube.com/watch?v=-kUsNknh1AQ

Aage havde så åbenbart ikke forstået budskabet.
:)

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-10-11 13:09

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg går i tænkeboks

Godt emne. - Hvad med denne
TÆNKER ALTID PÅ DIG, Bumses venner:
http://www.youtube.com/watch?v=tVVlqf94qJM&feature=related
TÆNK, Klaus Vejsmark: http://www.youtube.com/watch?v=gsQ3TD114Io

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 19-10-11 02:00

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

[...]

For fanden Aage.
Hvad tænker DU på med den der TÆNK.
Længe siden jeg har hørt noget så dilletantisk.
Begrebet "tænk" er jo fint nok men kunne du ikke have understreget det med
et link, der bekræftede forslaget på intelligent vis?

Der er da masser af fede links, der kan inspirere Thomas.
F. eks. den her.
http://www.youtube.com/watch?v=_Y-suQWFOfg
Den her kan måske endda inspirere dig.
Grillmutter på slap line.
http://www.youtube.com/watch?v=19WUwZYM7bM
Eller var det her du var, da du sendte dit indlæg?
http://www.youtube.com/watch?v=yeVJbfT7rrE&feature=related

Wake up Aageboy. THINK!
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-10-11 07:59

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> For fanden Aage.

For hvem?

> Hvad tænker DU på med den der TÆNK.

Jeg ved det ikke. Jeg skvattede bare over sangen på nettet. Ja, den er ret
gyselig.

> Længe siden jeg har hørt noget så dilletantisk.

Arhhh..... det har jeg nu tit, indenfor det der popmusic på på P3 og P4

> Begrebet "tænk" er jo fint nok men kunne du ikke have understreget det med
> et link, der bekræftede forslaget på intelligent vis?

Bamse-basse-linket var da ganske godt

> [...]
> Grillmutter på slap line.
> http://www.youtube.com/watch?v=19WUwZYM7bM
> Eller var det her du var, da du sendte dit indlæg?

Yrk... nu var dine links jo ikke ligefrem mindre dilletantiske end den der
Vejmand sang jeg drillede med.

> Wake up Aageboy. THINK!

Wake up? - HOV! - skal vi ikke lige have den her, sån lidt udenfor
programmet:
http://www.youtube.com/watch?v=xbLuWciXFcM

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 19-10-11 11:09

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> For fanden Aage.

For hvem?

> [...]

Vejmand sang jeg drillede med.

> Wake up Aageboy. THINK!

Wake up? - HOV! - skal vi ikke lige have den her, sån lidt udenfor

Der var sgu en vi begge to kan lide. Fed gruppe og fedt nummer.
Tak Aage. :)
Med venlig hilsen
Pelle