Touch-pc til indbygning
Fra : Henning

Dato : 19-10-11 07:56

I forbindelse med renovering af vores køkken, leder jeg efter en
touch-pc til indbygning i skabslågen. Lige nu bruger vi primært en
iPad, men det ville være rart med en større skærm.
Nogle forslag? Max 40cm bred

Fra : Fister

Dato : 19-10-11 18:39

Henning explained on 10/19/2011 :
> I forbindelse med renovering af vores køkken, leder jeg efter en
> touch-pc til indbygning i skabslågen. Lige nu bruger vi primært en
> iPad, men det ville være rart med en større skærm.
> Nogle forslag? Max 40cm bred

Jeg har set en i Aldi i Herlev, en Medion.
Kai

Fra : Henning

Dato : 19-10-11 18:57

On Wed, 19 Oct 2011 19:38:46 +0200, Fister <But@but.but> wrote:

>Henning explained on 10/19/2011 :
>
>Jeg har set en i Aldi i Herlev, en Medion.

Det lyder godt, tak Du kan vel ikke huske modelnummeret? Den
eneste jeg kan se på hjemmesiden, er denne
http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+E54009+21%2C5%22+%28MD+20125%29+/30010098A1?category=search_touch
som kun er en skærm, ikke en komplet pc.

Fra : Henning

Dato : 19-10-11 18:59

On Wed, 19 Oct 2011 19:57:00 +0200, Henning <no.mail@all.invalid>
wrote:

> [...]
>som kun er en skærm, ikke en komplet pc.

Eller måske denne - den er bare to år gammel
http://www.medion.com/ms/aldi/md8850/dk/

Fra : Fister

Dato : 20-10-11 14:23

Henning used his keyboard to write :

> [...]
> som kun er en skærm, ikke en komplet pc.

Desværre, nej, men jeg vil kigge efter det, næste gang jeg kommer
forbi.
Kai

Fra : CC

Dato : 20-10-11 15:05

Den 19-10-2011 08:55, Henning skrev:
> I forbindelse med renovering af vores køkken, leder jeg efter en
> touch-pc til indbygning i skabslågen. Lige nu bruger vi primært en
> iPad, men det ville være rart med en større skærm.
> Nogle forslag? Max 40cm bred

En køkkenlåge har det med at blive smækket, så jeg vil finde et andet
sted, at placere denne.
Søg fx. på touch pc i google, så dukker der en masse op.

Vil du have alt-i-en så skal du nok have fat i Ipad eller et af de andre
"bordtennis bat".

Alternativt kan du bruge Ipad som fjernbetjening til din musik som du
har liggende på din homeserver og afspilles i dit køkken over højtalere
via en "streammerboks".

Fra : Henning

Dato : 20-10-11 17:45

>En køkkenlåge har det med at blive smækket, så jeg vil finde et andet
>sted, at placere denne.
>Søg fx. på touch pc i google, så dukker der en masse op.

Det kan der være noget om,

>Vil du have alt-i-en så skal du nok have fat i Ipad eller et af de andre
>"bordtennis bat".
Jeg har en iPad, den er for lille.

>Alternativt kan du bruge Ipad som fjernbetjening til din musik som du
>har liggende på din homeserver og afspilles i dit køkken over højtalere
>via en "streammerboks".

Det er ikke musik jeg er ude efter. Det er en pc til internet,
opskrifter, tv o.lign. når man går i køkkenet.

Fra : Hauge

Dato : 20-10-11 16:29

> [...]
> touch-pc til indbygning i skabslågen. Lige nu bruger vi primært en
> iPad, men det ville være rart med en større skærm.

Savler selv lidt over den her:
http://www.aliexpress.com/store/800071/50378033-486042550/10-4inch-fanless-all-in-one-pc-with-touch-IP65-waterproof-pc-for-car.html

Kort: http://kortlink.dk/aliexpress/9tfn

Mvh Hauge

Fra : SvenP

Dato : 20-10-11 18:54

> http://www.aliexpress.com/store/800071/50378033-486042550/10-4inch-fanless-all-in-one-pc-with-touch-IP65-waterproof-pc-for-car.html
>
> Kort: http://kortlink.dk/aliexpress/9tfn

Ja den ser smart ud, tænk hvis man kunne finde et sted i produktionslandet
at købe den fra. Det ville sikkert skære en del af prisen.

Mvh. Sven

Fra : Hauge

Dato : 20-10-11 18:57

Den 20-10-2011 19:53, SvenP skrev:
> Ja den ser smart ud, tænk hvis man kunne finde et sted i produktionslandet
> at købe den fra. Det ville sikkert skære en del af prisen.

Aliexpress er i "Kina", og de sender det fra Kina, altså fra "producenten".
Jeg har købt der, og det er ganske fint og hurtigt.

Mvh Hauge

Fra : SvenP

Dato : 20-10-11 19:17

> Aliexpress er i "Kina", og de sender det fra Kina, altså fra
> "producenten".
> Jeg har købt der, og det er ganske fint og hurtigt.

Ok, det var bare prisen i $ der snød.

Mvh.Sven