Hej nogle der kan hjælpe mig ?
Fra : Madsen

Dato : 18-10-11 03:54

Hej alle
Jeg har en Citroen C4 Grand picasso 2,0i VTR årg 2007, den var til 120.000
km service fredag den 14/10/2011, da jeg kørte hjem fra service begyndte den
at gå meget urolig i tomgang gik op og ned i omdr. citroen værkstedet ( har
overholdt alle service på Citroen Esbjerg ) Jeg kører så til Citroen Esjerg
mandag D. 17/10/2011 for at klage over den urolige tomgang, de siger det nok
er en defekt tændspole, det var det så ikke, så er det nok en defekt
tændrør, det var det så heller ikke, så laver de en komrisions test, og her
viser det sig at der ing komprision er på et af de 4 cylinder, ja det var
vel nok ærgelig siger mekanikeren, det er nok en toppakning/ventil/stempel
der er stået af nu er mit spørgsmål, burde de ikke have kunne se det til
service ? nogle der ved om det er noget man kan få Citroen Danmark til at
betale, for vil jo da mene at en maskine skulle kunne kører merer end de
120000 km og ALLE service er overholdt, ( bilen er en invalidevogn )

Håber nogle kan hjælpe mig, for har bestemt IKKE 17000,- kr til rep. jeg er
trods alt kun invalide pensionist

mvh Madsen