OS5 og Icloud???
Fra : Lars

Dato : 15-10-11 22:07

Hej

Jeg må indrømme jeg er lidt grøn her

Har installeret OS5 på min Iphone og der er Icloud jo incl.
Har forstået hvad det går ud på... Men...

Hvis jeg uploader billeder og lign. fra min telefon, så skulle
det automatisk blive sykron med min andre enheder...

Men gælder det også for en PC? - Jeg mener jeg har ikke andre
Apple produkter end Iphone . evt. via Itune?? - Hvordan??

mvh
Lars

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 16-10-11 10:03

On Sat, 15 Oct 2011 21:07:20 -0700 (PDT), Lars wrote:

> [...]
>
> Men gælder det også for en PC? - Jeg mener jeg har ikke andre
> Apple produkter end Iphone . evt. via Itune?? - Hvordan??

Du skal installere iCloud Control panelet før det virker med en
Windows-PC:
http://www.apple.com/icloud/setup/pc.html

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Per

Dato : 17-10-11 08:07

Jesper Rasmussen wrote:

> Du skal installere iCloud Control panelet før det virker med en
> Windows-PC:
> http://www.apple.com/icloud/setup/pc.html

Tak for det link

Men er det ikke også meningen at Iphone skal synkronisere med nettet på
Icloud ?

Jeg kan ikke se mine billeder derude - kun find min Iphone, kalender, mail.
kontakter og Iwork . Den sykroniserer mine kontakter og kalender som det
eneste.
Selvom telefonen er sat op til fx. bogmærker også kan jeg ikke se dem på
nettet.

Jeg havde en forestilling om, at alt der er sat hak i også bliver
sykronieret til nettet - men det er ikke tilfældet.

Jeg kan heller ikke få lov til at lave en Icloud sikkerhedskopi på mine 5 gb
plads - den skriver der ikke er nok plads. Men det går slet ikke igang. Jeg
troede jeg selv kunne bestemme hvad der skal gemmes i skyen - så kunne jeg
fx. slå videoer fra og således have mere plads.

Mvh. Per