Hvilket band? (er i vildrede)
Fra : S.G

Dato : 15-10-11 10:30

Jeg faldt over et udenlandsk band for et halv års tid siden. Jeg fik
skrevet navnet ned, men sedlen er simpelthen forlagt. :(

Bandet består af 3 medlemmer (muligvis 4). Der er ingen sanger, men
istedet er det en violin som er "frontfigur" og denne bakkes op en en
cello og nok også nogle trommer eller evt en bas. Violinen var ligesom
stemmen i bandet.

Det jeg nåede at høre med dem var lettere dystert, trist og meget
rørende. . Inspiration at noget rytmisk, klassisk med mere. Jeg ved de
er ret i udlandet (muligvis USA) er ret kendte og jeg mindes at have
set nogle er deres ældre udgivelser som er udgået, til en ret dyr
pris. Så dee har vist udgivet en del med tiden. Mener at en af de
udgivelser jeg kiggede på hed noget med "Horses" (dvs. titlen på
albummet)

Er der nogen der har et par bud på hvad dælen jeg skal søge efter?

Fra : S.G

Dato : 15-10-11 11:06

On 15 Okt., 18:29, "S.G" <msg1...@gmail.com> wrote:
> [...]
> albummet)
>
> Er der nogen der har et par bud på hvad dælen jeg skal søge efter?

YES!

Dirty Three: Horse stories