Gammel sang med Cleo ( dansk ! ) ?
Fra : bakken

Dato : 14-10-11 18:29

Hej gruppe.
Er der nogen her som kan hjælpe min hukommelse ?
Jeg husker tydeligt en gammel sang med Cleo som var fremme omkring 70´erne
eller deromkring ?
En del af teksten lyder:

"Så er der noget inden i mig der si´r:
at så vil han ha´ noget for sin safir "

Alle jeg har spurgt husker kun "Zka vi zove eller hva´", men det er altså
ikke den.

Med optimistisk hilsen

Bo

Fra : Martin Bak

Dato : 15-10-11 08:54

"bakken" <no@thanks.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
> at så vil han ha´ noget for sin safir "
>
> Alle jeg har spurgt husker kun "Zka vi zove eller hva´", men det er altså

Prøv at spørge her:
http://www.facebook.com/group.php?gid=43783632064&v=wall

Det er nok det tætteste man kommer på en fan-side for Cleo, og det ser ud
til at siden faktisk er nogenlunde aktiv. Under "debat" er der et lille
udsnit af tekster, men ikke nogen dine linjer passer med.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-10-11 10:55

> [...]
> at så vil han ha´ noget for sin safir "
>
> Alle jeg har spurgt husker kun "Zka vi zove eller hva´", men det er altså

Umiddelbart tror jeg på, den hedder " Botanik "

Kan du huske om sætningen " Ude i Charlottenlund " blev gentaget adskillige
gange i sangen ?

M.V.H....Benny..

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-10-11 11:05

Benny Mortensen skrev:

> Umiddelbart tror jeg på, den hedder " Botanik "
> Kan du huske om sætningen " Ude i Charlottenlund " blev
> gentaget adskillige gange i sangen ?

Den tekst har jeg også kigget på. Den
indeholder *ikke* ordet "safir".
<
http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&dbid=a55e7086-3f00-49db-8445-bae277c3aae9

--
Herluf :·)

Fra : bakken

Dato : 15-10-11 11:44

Tak for forslagene.
Men det er altså ikke den om botanik. Den kender jeg godt.
Hun synger helt tydeligt om at "noget inde i hende si´r, at så vil han have
noget for sin safir" !

Med venlig hilsen

Bo

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-10-11 08:29

> [...]
> Men det er altså ikke den om botanik. Den kender jeg godt.
> Hun synger helt tydeligt om at "noget inde i hende si´r, at så vil han

Så er der vel ikke andet at gøre, end at jeg må høre den smule igennem, jeg
har med hende, og se om der dukker noget frem... Jeg kunne nu heller ikke
huske disse ord, men kunne dog få dem til at passe på melodien

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-10-11 07:50

> [...]
> at så vil han ha´ noget for sin safir "
>
> Alle jeg har spurgt husker kun "Zka vi zove eller hva´", men det er altså

Tja, det er jo som regel også den første, folk kommer i tanker om, men det
er som du siger, hverken den, eller den gammeldaws facon, Botanik eller
Kinsey rapporten eller Mig og min søster, var det heller ikke... Men der er
lidt håb endnu, men jeg skal lige ned i de støvede gemmer, og finde en lidt
halvgammel LP, der står og gemmer sig dernede.... Der er et par sange, som
jeg ikke husker ret meget af... Måske er vi heldige.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ole Damgaard

Dato : 17-10-11 20:34

On 17 Okt., 08:49, "Benny Mortensen" <b...@tdcadsl.inv> wrote:

> [...]
> jeg ikke husker ret meget af... Måske er vi heldige.
>
> M.V.H.....Benny..- Skjul tekst i anførselstegn -

Den hedder "Min indre stemme" og er fra 1964.
mvh Ole

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-10-11 08:14

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> M.V.H.....Benny..- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Den hedder "Min indre stemme" og er fra 1964.

Jamen så slap jeg for at grave skiven frem, for så afslører databasen, at
jeg ikke havde fundet den alligevel... Den kan jeg ikke klare.

M.V.H....Benny..

Fra : bakken

Dato : 19-10-11 18:57

Den hedder "Min indre stemme" og er fra 1964.
mvh Ole

Mange tak for svaret.
Så må jeg se om jeg kan støve nummeret op et eller andet sted - allerhelst
på nettet

Med venlig hilsen

Bo