Varedeklarationer
Fra : Carsten Stage

Dato : 14-10-11 14:29

Jeg bliver altså bare nødt til at foreslå at I kigger på denne
varedeklaration:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2420932889935&set=o.8600112594&type=1&theater

God weekend

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Hauge

Dato : 14-10-11 14:56

Den 14-10-2011 15:28, Carsten Stage skrev:
> Jeg bliver altså bare nødt til at foreslå at I kigger på denne
> varedeklaration:

Hehe, den er da god

> God weekend

Lige over.

Mvh Hauge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-10-11 17:24

Carsten Stage skrev:

> Jeg bliver altså bare nødt til at foreslå at I kigger på denne
> varedeklaration:
> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2420932889935&set=o.8600112594&type=1&theater

Tak. Den sære maskinoversættelse ligner noget, som
har været oppe i dk.kultur.sprog i 2008 og 2009. Da
hed trådene: "Affyret sæd, Borekerne krudt, Grøn afkøling"
og "Affyret sæd og neger peber".

JP havde denne artikel i 2009:
http://fpn.dk/mad/fodevaresikkerhed/article1564121.ece
Importøren lovede ellers dengang at etiketterne var
erstattet af nye, men den på billedet ser ud til at
kunne være et par år gammel (mindst holdbar til
06/2011).

P.s. Gad vide hvad "Rede penge tossede" betyder.
--
Herluf :·)

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 31-10-11 16:20

Den 14/10/11 18.23, Herluf Holdt, 3140 skrev:

> [...]
> erstattet af nye, men den på billedet ser ud til at
> kunne være et par år gammel (mindst holdbar til

Den skal printes ud og placeres på al karry i køkkenet som advarsel
til mine medkollektivister.

Er der nogen der ved hvor i Kbh man køber det originale produkt?

Fik man nogensinde oversat det i sproggruppen?

> P.s. Gad vide hvad "Rede penge tossede" betyder.

OT: Var det ikke det man for 25 år siden kaldte Ole Sohns og ingmar
Lakskos penge? Den "nyhed" Ekstrabladet under valget relancerede som
sorte penge?

Mvh. Lars