Helene indtager hovedstaden op mod jul!
Fra : John

Dato : 13-10-11 19:50

Hej!

Det tyske stjerneskud Helene Fischer, kommer i december i år til København.

Det er alt sammen i forbindelse med DR's julekoncerter, som endelig har fået
øjnene op for Helene og hendes rene og klare stemme!

6. december har Café Hack julekoncert i Christianskirken, og udover Helene,
vil Poul Krebs, Marie Carmen Koppel synge sammen med DR Pigekoret.

7. december er hun med i DRs Store Juleshow i Tivoli Congress Center, sammen
med bl.a. Rasmus Seebach, Michael Carøe, David Garrett, Lisa Nilsson, L.O.C.
og Medina.

8. december gentages DRs Store Juleshow i Tivoli Congress Center.

Selvom der næppe er tale om schlager, vil Helene altså optræde i hovedstaden
3 aftener i træk op til jul!

I 2012 giver Helene solo-koncert i Stadium Arena Fyn, Odense 09.11.2012 og i
Gigantium, Aalborg 10.11.2012.

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-10-11 20:46

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej!

Go`daw

> Det tyske stjerneskud Helene Fischer, kommer i december i år til
> København.

Ja, det er wældi´g som hovedstaden er blevet vild med slager

> [...]

> 7. december er hun med i DRs Store Juleshow i Tivoli Congress Center,
> sammen med bl.a. Rasmus Seebach, Michael Carøe, David Garrett, Lisa

Kors! for et selskab. Ren tæppebank "popmusic"

> 8. december gentages DRs Store Juleshow i Tivoli Congress Center.

> Selvom der næppe er tale om schlager, vil Helene altså optræde i
> hovedstaden 3 aftener i træk op til jul!

Jeg tror heller ikke der er tale om slager, men i stedet tæppebank
"popmusic" af værste skuffe. Det skal DR`s næseringe nok sørge for.

> I 2012 giver Helene solo-koncert i Stadium Arena Fyn, Odense 09.11.2012 og
> i Gigantium, Aalborg 10.11.2012.

Ja, der er Helene overalt i Danmark fterhånden, men jeg foretrækker nu
Hansi`en-.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 13-10-11 21:08

> Ja, det er wældi´g som hovedstaden er blevet vild med slager

Det kan man vel ikke ligefrem sige! Jo, hun synger primært schlager, men har
mange andre talenter også!

> Kors! for et selskab. Ren tæppebank "popmusic"

> Jeg tror heller ikke der er tale om slager, men i stedet tæppebank
> "popmusic" af værste skuffe. Det skal DR`s næseringe nok sørge for.

Det er muligt, men Helene synger med garanti ikke "tæppebank "popmusic""!
Det gør de andre nok heller ikke. Julekoncerter plejer jo da gerne at være
julenumre! Kunne f.eks. forestille mig at Helene ville synge "Silent Night",
på dansk "Glade Jul". Her er hun med "Silent Night" i duet med Michael
Bolton: http://www.youtube.com/watch?v=BfrBRIFbBvg. Se venligst bort fra
ham! Her er hun med en anden julemelodi, "Heilige Nacht":
http://www.youtube.com/watch?v=9ZJsj7qX4V0, og sidst men ikke mindst,
"Süsser Die Glocken Nie Klingen" fra domkirken i Mainz:
http://www.youtube.com/watch?v=0xAP86z_aqs. Det kunne være noget at det vi
kommer til at høre!

> Ja, der er Helene overalt i Danmark fterhånden, men jeg foretrækker nu
> Hansi`en-.

Det gør jeg bestemt ikke! Vil ikke betale penge for at se Hansi (og det gør
du i øvrigt heller ikke), men Helene er alle pengene værd, selvom de er
begyndt at skrue prisen en del i vejret i takt med hendes popularitet!

John