Inspiration
Fra : Skipper

Dato : 12-10-11 19:53

Hej Niko,

Kan du bruge dette "arrangement" til noget????

Måske interview med nogle af de piger som stiller op til dette - hvorfor
gør de det, hvad er deres ønsker, hvad drømmer de om osv.

Måske kunne et indslag/interview med Jacqueline Friis-Mikkelsen være
interessant også.

Artikel fra Nordjyske i dag:

"Drømmer man om at blive model, er chancen der måske lørdag 15. oktober.
Den dag får Salling i Aalborg nemlig besøg af Unique Models, som caster
nye modeller fra kl. 11 - 13.

- Vi sætter stor pris på vores samarbejde med Salling, og det er en
kendsgerning, at vi hvert år finder nye kommende stjerner i både Aarhus
og Aalborg. Jeg ved ikke, hvad de unge mennesker i Jylland bliver
opflasket på, men de er ihvertfald fantastisk smukke og ikke mindst søde
og positive, fortæller modelbureauets indehaver, Jacqueline
Friis-Mikkelsen.

Hun opfordrer drenge og piger mellem 15-25 år til at kigge forbi
Salling. Pigerne skal minimum være 174 cm og drengene minimum 180 cm, og
castingen giver også de unge mulighed for at få svar på eventuelle
spørgsmål om modebranchen. De første 100 får en gratis "goodiebag" fra
L`oreal, og alle piger kan desuden få lagt en let makeup, inden de skal
fotograferes."

Fra : Skipper

Dato : 12-10-11 20:40

Den 12-10-2011 20:53, Skipper skrev:
> [...]
> spørgsmål om modebranchen. De første 100 får en gratis "goodiebag" fra
> L`oreal, og alle piger kan desuden få lagt en let makeup, inden de skal

UPS - Undskyld - dette var en arbejdsmail