Samsung S 5230
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-11 21:01

Nogen herinde som har denne mobil?

Jeg har et spørgsmål vedr. sms.
Når man har sms'et med den samme person, kan man så se en oversigt over
hvad man har skrevet med denne person? Altså hvis jeg fx skriver til Ole
"Hej, hvad skal jeg tage med over til dig?" og så kommer svaret måske 12
timer efter "Knækbrød", men man har fået 10 andre sms'er i mellemtiden
og kan derfor ikke huske hvad man spurgte om, så ville det være smart
med en samtaleoversigt:

Mig: Hej, hvad skal jeg tage med over til dig?

Ole: Knækbrød

Det findes både på ældre Sony Ericsson og iPhone men jeg kan ikke finde
funktionen i S 5230.

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-11 21:16

"Martin Pedersen" skrev i meddelelsen

[...]

Hej.

Kender ikke samsung, men HTC har netop den funktion, og det er nemlig rigtig
praktisk!

Claus

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-10-11 07:45

Martin Pedersen kom med denne ide:
> jeg kan ikke finde funktionen i S 5230

Kender ikke dit styresystem, men på en android henter man
sms-programmet handcent fx.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-11 18:14

Den 11-10-2011 08:45, Hans Paulin (6310) skrev:
> Kender ikke dit styresystem, men på en android henter man sms-programmet
> handcent fx.

Det er Samsungs eget styresystem

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-10-11 22:21