SE Viraz
Fra : Krag

Dato : 10-10-11 17:34

Telefonen hænger i startskærmbillede. Den kan heller ikke slukkes, den
reagerer ikke. Har haft batteriet ude i laaang tid, men det ændrer ingen
ting.
Er der mon noget at gøre? Kan den resettes, når man ikke kan komme i kontakt
med den?
Bo

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-10-11 07:48

Krag har bragt dette til os:
> [...]
> ting.
> Er der mon noget at gøre? Kan den resettes, når man ikke kan komme i kontakt

Min mini pro kunne ikke startes efter en mislykket softwareopdatering
på en XP-maskine, men da jeg kablede den til en Vista-ditto fandt Vista
selv en update hos SE hvorefter jeg installerede den og voila! :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Krag

Dato : 11-10-11 11:46

"Hans Paulin (6310)" skrev i meddelelsen

Krag har bragt dette til os:
> [...]

på en XP-maskine, men da jeg kablede den til en Vista-ditto fandt Vista
selv en update hos SE hvorefter jeg installerede den og voila! :)

Det var et rigtig godt forslag og telefonen opdaterede da også, men det
hjalp desværre ikke. Tak for hjælpen.
Bo

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-10-11 22:20