Grupper på waoo
Fra : Sørensen

Dato : 10-10-11 15:50

Kan man læse nyhedsgrupper med waoo som udbyder, (uden aftale med feks.
giganews).
Er det i given fald kun tekst ?, eller også binære ?,

Jeg kan ikke lige finde noget på deres side.
--
VH.
Sørensen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-10-11 16:37

Sørensen skrev:

> Kan man læse nyhedsgrupper med waoo som udbyder, (uden aftale med feks.
> giganews).

Waoo har intet med nyhedsgrupper at gøre.

Via en vilkårlig opkobling kan man få adgang til nyhedsgrupperne
ved at koble sig på en newsserver. Der er nogle der koster penge
og andre der er gratis.

Dotsrc.org og eternal-september.org er to gode og gratis
newsservere. De kræver (naturligvis) registrering.

Ca. 18'000 grupper:
http://dotsrc.org/usenet/

Ca. 30000 grupper:
http://eternal-september.org/

> Er det i given fald kun tekst ?, eller også binære ?

Binære finder du kun hos betalingstjenester.

--
Bertel

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 01:04

On 10 Okt., 16:49, Sørensen <n...@invalid.com> wrote:
> [...]
> giganews).
> Er det i given fald kun tekst ?, eller også binære ?,
>
> Jeg kan ikke lige finde noget på deres side.

Hvis det ikke kan lade sig goere, saa er der jo ogsaa google groups!

Sane Peter

Fra : Leo

Dato : 21-10-11 20:30

Er der ikke noget med at de alm. grupper (som denne), kan tilgåes via en
eller anden news server på aalborg uni, sunsite.dk eller hvad det hedder nu.

Fra : Erik Olsen

Dato : 21-10-11 20:57

Leo wrote:
> Er der ikke noget med at de alm. grupper (som denne), kan tilgåes via
> en eller anden news server på aalborg uni, sunsite.dk eller hvad det
> hedder nu.

Serveren hedder news.dotsrc.org

Læs mere herom samt om tilmelding og vilkår på
http://dotsrc.org/usenet/.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen