live fra Bremen
Fra : ___P:Sir

Dato : 09-10-11 11:30

Den country åbningssang, som showet starter med...hvad er lige det?
preben

Fra : P. Petersen

Dato : 09-10-11 14:02

"___P:Sir" skrev i meddelelsen

Den country åbningssang, som showet starter med...hvad er lige det?
preben

Er det den her?
http://www.youtube.com/watch?v=FBvKoutRthg

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Martin Bak

Dato : 09-10-11 14:43

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i en meddelelse

> "___P:Sir" skrev i meddelelsen
>
> Den country åbningssang, som showet starter med...hvad er lige det?
> [...]
Nej. I indeværende sæson er det ægte country. Jeg tror nummeret er lavet
specielt til serien, og det er ganske talentfuldt gjort.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-11 15:34

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Nej. I indeværende sæson er det ægte country. Jeg tror nummeret er lavet
> specielt til serien, og det er ganske talentfuldt gjort.

Jeg kunne heller ikke lige høre at det havde noget med "country" at gøre,
det der.
Det er da positivt at selv et næserings-show er gået over til det
traditionelle musik. Stor ros.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-11 15:53

meddelelse news:4e91b0c5$0$297$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg kunne heller ikke lige høre at det havde noget med "country" at gøre,
> det der.
> Det er da positivt at selv et næserings-show er gået over til det
> traditionelle musik. Stor ros.

Det er nu et folkeligt show med en rating på over en million, ifølge Gallup.
Så det "alternative" er det almindelige Åge, du skal til at dreje en eller
anden knap 180 grader :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-11 17:53

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Det er nu et folkeligt show med en rating på over en million, ifølge
> Gallup.
> Så det "alternative" er det almindelige Åge, du skal til at dreje en eller
> anden knap 180 grader :)

Jeg ser et næsrings-frit show som sendes på samme tid, ved navn DET NYE
TALSHOW, med Anders lund Madsen.

Hilsen Åge

Fra : Anglachel

Dato : 09-10-11 20:41

> [...]
>>

> Nej. I indeværende sæson er det ægte country. Jeg tror nummeret er lavet
> specielt til serien, og det er ganske talentfuldt gjort.

Den her?
http://www.youtube.com/watch?v=0lNPDRLLAjQ

Fra : John

Dato : 09-10-11 20:49

> Den her?
> http://www.youtube.com/watch?v=0lNPDRLLAjQ

Ja, det er den der bruges i den nuværende sæson!

Og hvis jeg ikke hører helt galt, så er det den samme melodi som i Kandis'
"En Fyr Fra Landet": http://www.youtube.com/watch?v=i89_Z7QTW2w.

Så skal vi bare have fundet ud af hvem der har lavet originalen!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-11 21:09

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, det er den der bruges i den nuværende sæson!
>
> Og hvis jeg ikke hører helt galt, så er det den samme melodi som i Kandis'
> "En Fyr Fra Landet": http://www.youtube.com/watch?v=i89_Z7QTW2w.

Næsten.
Den ligner godt nok meget: http://www.youtube.com/watch?v=i89_Z7QTW2w

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-10-11 21:16

> Så skal vi bare have fundet ud af hvem der har lavet originalen!

The JAM Band - "The Boys, The Beers, The Party":
http://www.youtube.com/watch?v=RQ586SkhUSQ

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-10-11 21:05

"Anglachel" <rune_nospamaagaard@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Den her?
> http://www.youtube.com/watch?v=0lNPDRLLAjQ

Det er Sgu en rigtig god intro-sang, de der har fået lavet. Man kan dæleme
høre at det er country.

Hilsen Åge